انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رسوایی دیگر؛ بیانیه اپل درباره رفع مشکلات iOS 8.0.1
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
همانطور که می‌دانید اپل دیشب یک بروزرسانی جدید برای iOS 8 جهت رفع مشکلات این سیستم عامل عرضه کرد اما خود این بروزرسانی کار را برای کاربران آیفون 6 و 6 پلاس بدتر کرد. این به نوعی دومین رسوایی اپل بعد از ماجرای خم شدن آیفون 6 پلاس است.

رسوایی دیگر؛ بیانیه اپل درباره رفع مشکلات iOS 8.0.1 1

مشکلاتی که کاربران آیفون های جدید با iOS 8.0.1 دارند شامل قطع شدن شبکه موبایل و همچنین از کار افتادن Touch ID است. حال اپل با انتشار بیانیه از آنها خواسته تا به iOS 8 برگردند و قول داده تا تا روزهای آتی بروزرسانی iOS 8.0.2 را برای دستگاه های خود عرضه کند. حال اپل بیانیه ای منتشر کرده و یک آموزش هم برای بازگشت به iOS 8 در سایت خود قرار داده است. متن بیانیه شرکت اپل به شرح زیر است:



"ما برای شما کاربران آیفون 6 و آیفون 6 پلاس راه حلی درباره حل مشکلات به وجود آمده بعد از آپدیت به iOS 8.0.1 داریم. کاربرانی که دچار چنین مشکلی هستند می توانند iOS 8 را از طریق iTunes دوباره نصب کنند. برای اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه نمایید. ما برای دردسر های بوجود آمده از شما عذرخواهی می کنیم و سخت در حال تلاش هستیم تا نسخه iOS 8.0.2 را برای حل این مشکلات آماده کنیم و این بروزرسانی جدید طی روزهای آتی منتشر خواهد شد."