انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: HTC Desire 820
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جدیدترین عضو خانواده سری گوشی‌های HTC Desire، مطالب و محتوا را حتی وقتی در حال حرکت هستید با سرعت بالایی روی صفحه‌نمایش شفاف و خیره‌کننده 5/5 اینچی باکیفیت اچ‌دی نمایش می‌دهد. گوشی HTC Desire 820 مدرن و خوش‌رنگ، با نمایش سخاوتمندانه عکس‌های ممتاز در کنار تجربه HTC BoomSound™ قدرتمند، شاخص جدیدی برای تلفن‌های هوشمند میان‌قیمت به شمار می‌رود. پیتر چو، مدیر ارشد شرکت اچ‌تی‌سی در این‌باره گفت:

گوشی جدید سری HTC Desire دقیقا همان چیزی است که علاقه‌مندان سرگرمی به دنبالش هستند؛ تلفن هوشمندی قدرتمند، سریع و مدرن که محتوای مورد علاقه کاربر را روی صفحه‌نمایشی بزرگ نمایش می‌دهد و در عین حال قیمتی رقابتی دارد.


او در ادامه گفت:

ما در گوشی HTC Desire 820، پیشرفته‌ترین تکنولوژی و بهترین سرگرمی‌ها ‌را با طراحی متمایز و نوآورانه ترکیب کرده‌ایم تا دستگاهی مطلوب و دارای قیمت مناسب ارائه دهیم

HTC Desire 820 1

دوربینی ممتاز برای عکس‌ها و سلفی‌های بی‌نظیر
برای تولید سلفی‌هایی با کیفیت بالا، HTC Desire 820 مجهز به دوربین جلویی هشت مگاپیکسلی است و به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی عکس‌های یک‌نفره ثبت کنید و بی‌دردسر عکس‌های دسته‌جمعی بگیرید. به منظور افزایش رضایت از تجربه عکاسی، این گوشی نرم‌افزاری را جهت تغییر و اصلاح اجزای صورت ارائه میدهد. همچنین با استفاده از این نرم افزار میتوانید عکس خود را قبل از ثبت شدن ببینید و بهترین حالت صورت خود را قبل از گرفتن عکس انتخاب کنید. همچنین با قابلیت دیگری از این نرم افزار به نام «اتاقک عکاسی» (Photo Booth) می‌توانید چندین لحظه متوالی را در یک عکس ثبت کنید.

در راستای ایجاد کارایی بالاتر در عکاسی،‌ دوربین عقبی دستگاه، با دیافراگم F/2.2 و سنسور BSI با بزرگنمایی 13MP، در نور روز یا نور کم، عکس‌هایی با کیفیت عالی تولید می‌کند و عکس‌ها حتی وقتی نور روز تمام شده است جزییات را به خوبی نمایش می‌دهند. اگر عکاس حرفه‌ای نیستید، دکمه شاتر را نگه دارید و از قابلیت ثبت متوالی عکس استفاده کنید. با این کار می‌توانید از سوژه‌های در حال حرکت عکس بگیرید یا از بین مجموعه عکس‌های گرفته‌شده بهترین را انتخاب کنید.

تکنولوژی پیشرفته برای بالاترین کارایی
با وجود پردازنده اسنپ دراگون ۶۱۵ Snapdragon 615، HTC Desire 820 توانایی اتصال به شبکه را با تکنولوژی Lightning-fast Cat4 4G با سرعت ۱۵۰ مگابایت بر ثانیه دارد. همچنین از طریق مودم LTE داخلی و آخرین پروسسور چندهسته‌ای ۶۴ بیتی با کارایی پیشرفته، علاقه‌مندان سرگرمی می‌توانند به راحتی و در کمترین زمان، موسیقی آنلاین گوش کنند، فیلم دانلود کنند و در شبکه‌های اجتماعی خود به فعالیت بپردازند یا از چندین اپلیکیشن استفاده کنند.

با استفاده از قابلیت‌های پردازشگری در فناوری Qualcomm و با کارکرد مجزا و مصرف کم‌انرژی در بخش‌های مختلف هر پروسسور به منظور سبک‌تر شدن و متمرکز بودن حجم کار، HTC Desire 820 در بالاترین حالت بهینه مصرف انرژی کار می‌کند و در زمانی طولانی‌تر از گوشی خود استفاده بیشتری خواهید کرد.

خود را در محتوای مورد علاقه‌تان غرق کنید
یکی از بهترین انتخاب‌ها برای غوطه‌ور شدن در محتوای مورد علاقه و هر آنچه در اطراف شما باشد، HTC Desire 820 است. برای بازی های موبایلی، دیدن برنامه‌های تلویزیونی یا درست کردن دفترچه خاطرات دیجیتالی از عکس‌ها و فیلم‌هایتان با استفاده از Zoe™ Highlights،‌ در دریایی از صداهای غنی و واضح -که در استریو اسپیکرهای جلویی تولید شده‌اند و به وسیله آمپلی‌فایرهای BoomSound™ تقویت می‌شوند- غرق خواهید شد. جهت خلق تجربه‌ای بی‌بدیل، صفحه‌نمایش شفاف 5/5 اینچی با تصویر اچ‌دی شفاف لذت تصویر پرده سینمایی را در جیب شما قرار داده است.

HTC Desire 820 1

طراحی متمایز و نوآورانه
در شیوه کار اچ‌تی‌سی، کیفیت تنها با میزان کارایی تعریف نمی‌شود. جدید‌ترین گوشی سری HTC Desire با طراحی متمایز و نوآورانه و بدنه صاف و صیقلی و با استفاده از فناوری رنگ‌های-دوگانه اچ‌تی‌سی، به شما امکان می‌دهد بدنه گوشی خود را با حفظ یکپارچگی در دورنگ از یک طیف داشته باشید. این موضوع موجب می‌شود بهترین و خلاقانه‌ترین ترکیب رنگ را در بدنه گوشی خود داشته باشید و در عین حال مقاومت، استحکام و کیفیت بدنه گوشی هم ارتقا پیدا می‌کند. با انتخاب رنگ‌های متمایز برای دور دوربین، دکمه‌ها و فلش، هر دو رنگ به خوبی با هم ترکیب می‌شود و ظاهر بسیار زیبا و متفاوتی به گوشی شما می‌دهد.

دستگاه‌های تلفن HTC Desire 820 در رنگ‌های متنوعی ارائه می‌شود و دارای بدنه تمام‌فلزی خانواده اچ‌تی‌سی است. طراحی بدنه این دستگاه باجنس آلومینیوم پلی کربنات غنی شده (rebust polycarbonate) در کنار به روز بودن،کیفیت طراحی بسیار عالی و مشهور اچ‌تی‌سی را به نمایش می‌گذارد.

HTC Desire 820راحت و خوش‌دست، قابل استفاده با قاب‌هایHTC’s Dot View™ نیز هست. می‌توانید به راحتی به امکانات گوش خود دسترسی داشته باشید بدون آنکه درِ قاب موبایل را باز کنید. این قاب زیبا که با سیستم‌عامل گوشی نیز هماهنگ می‌شود، قابلیت‌های بسیاری از جمله پاسخگویی به مکالمات، دیدن یا پاک کردن پیغام‌ها را به سادگی و با کشیدن انگشت به روی صفحه فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید قابلیت‌های این قاب را مطابق شرایط و خواسته‌های خود تغییر دهید. به عنوان مثال قادرید تصویر زمینه شخصی خود را از میان عکس‌های گالری خود یا از بین ۱۸ زمینه مختلف انتخاب کنید.