انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: انتشار آلبوم جدیدی از ِسر پل مک‌کارتنی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
انتشار آلبوم جدیدی از ِسر پل مک‌کارتنی 1
“سر پل مک کارتنی” موزیسین انگلیسی و یکی از اعضای کلیدی گروه افسانه ای “بیتلز” بر روی جدیدترین آلبوم انفرادی خود کار می‌کند.
به گزارش مجله موسیقی ملودی از زمانی که “بیتلز” منحل شد “مک کارتنی” همراه با همسر خویش “لیندا مک کارتنی” و آشنایانش گروهی به نام “بالها “(“Wings”) تاسیس کرد.
در آن زمان که میانه های دهه ۷۰ و یا ۸۰ بوده ترانه و آلبوم های انفرادی و گروهی بسیاری از این خواننده بیرون آمد. هر چند که موفقیت بیتلز برایش تکرار نشد ولی وی توانست که محبوبیت خویش را افزایش دهد و در این زمینه پیشرفت کند. گروه “بالها” پس از مرگ “لیندا مک کارتنی” در ۱۷ آوریل ۱۹۹۸ منحل شد.
در دهه ۲۰۰۰ نیز شاهد حضور “پل مک کارتنی” در جوایزی همچون “گرمی” و همچنین نامزد شدن وی برای بردن رده های این جایزه معتبر موسیقی بودیم. وی در دهه اخیر آلبوم هایی را انفرادی منتشر کرد که بعضی از آنها مورد تحسین منتقدان موسیقی قرار گرفت.
آلبوم جدید “پل مک کارتنی” هنوز عنوانی ندارد زیرا جلسات ضبط به تازگی شروع شده اند. این آلبوم در استدیو “ابی رود”(“Abbey Road”) استدیویی که طرفداران بیتلز با آن خاطره دارند و جلد آلبوم معروف “بیتلز” یعنی “ابی رود” که در آن چهار اعضای گروه در حال قدم زدن هستند در آن‌جا نصب شده است قرار است ضبط شود.
“اتان جانز”(“Ethan Johns”) مدیر ضبط این آلبوم می‌گوید: “ضبط کردن صدای “پل” در آن فضا و گوش دادن به آن صداهای ضبط شده “بیتلز” مانند، برای من مانند یک الهام بود.”
سبک این کار به احتمال زیاد همچون آلبوم های قبلی “مک کارتنی” و “گروه “بیتلز” خواهد بود.
بی شک این آلبوم نیز باعث جنب و جوش در تاریخ موسیقی راک می شود.