انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: همکاری جنیفر لوپز در زمینه تولید موبایل و تبلت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
همکاری جنیفر لوپز در زمینه تولید موبایل و تبلت 1
گروه الکترونیکی «وری زون» (verizon) پیشرو در طراحی و تولید قطعات الکترونیکی مبایل و تبلت، در یک همکاری مشترک با «جنیفر لوپز»، برند جدید موبایل «viva movil» را روانه بازار کرده اند.
به گزارش مجله موسیقی ملودی به نقل از سینماخبر «جنیفر لوپز» هنرمند موسیقی مشهور آمریکای لاتین، مالک اصلی این مارک تجاری جدید است و بیشترین سهام آن را به خود اختصاص داده است. او در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی «لس آنجلس تایمز» گفت: از سال ۲۰۰۰ تاکنون جمعیت لاتین آمریکا تا ۴۸ درصد افزایش داشته است و این سفارشی خاص و متفاوت برای بازار مصرف کنندگان لاتین است.
محصولات «ویوا ماویل» (viva movil) در حال حاضر شامل تلفن همراه ، تبلت و دستگاه های بی سیم است و به زودی اولین فروشگاه خود را در نیویورک راه اندازی می کند. بر اساس یافته های موسسه «نیلسن» ۲۸ درصد لاتین زبانها خواهان گوشی های هوشمند هستند ولی سرویس های گوشی های هوشمند برای آنها کمی نامأنوس است. بنابراین با محصول جدید (viva movil) که به دو زبان اسپانیایی و انگلیسی خدمات می دهد ، مشکل آنها در استفاده از خدمات کمتر خواهد شد.
«لوپز» تاکنون ارزش قرارداد را ذکر نکرده که این به دنبال گزارش پایگاه خبری (CBS) در عدم موفقیت تجارت «لوپز» بوده است. (CBS) این قرارداد را به قرارداد (Movida) تشبیه کرد که در سال ۲۰۰۷ با سرمایه ۴۰ میلیونی ورشکست شد.