انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: قرارداد میلیون دلاری «ادل» با یک شرکت معروف
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
قرارداد میلیون دلاری «ادل» با یک شرکت معروف 1
«ادل» خواننده بریتانیایی جوان و خوش‌صدای برنده اسکار چند ماهی‌ست که ساکن نیویورک شده است.
به گزارش مجله موسیقی ملودی شنیده شده که این خواننده برنده جایزه بهترین ترانه متن در اسکار امسال قراردادی ۱۰ میلیون دلاری با یک برند معروف لوازم آرایشی امضا کرده است.
شایعاتی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه این ستاره انگلیسی که اکنون چند ماهی است ساکن نیویورک شده است قصد دارد تا ملیت خود را تغییر داده و برای همیشه یک امریکایی باشد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ادل ۲۴ ساله که مادر یک فرزند است گفته بود به هیچ عنوان اسپانسر هیچ شرکتی نخواهد بود اما به نظر می‌رسد این مبلغ بالای پیشنهادی او را در تصمیمش مردد کرد و در نهایت پذیرفت تا با این شرکت قرارداد امضا کند.
یک دوست نزدیک او می‌گوید : این پول میتواند نقش زیادی در زندگی اقتصادی ادل داشته باشد و برای همین او این قرارداد را پذیرفته است.
در سال گذشته میلادی ادل که درآمدی ۳۲ میلیون دلاری در کارنامه کاری اش داشت از ستاره هایی که برای برندهای معروف تبلیغات می‌کنند انتقاد کرده بود.
او در مصاحبه ای جنجالی اعلام کرده بود هرگز اجازه نمی‌دهد نامش در کنار هیچ برندی دیده شود.
او اکنون نام بزرگی در عرصه موسیقی محسوب می‌شود، وی برنده جایزه اسکار، گرمی و چند جایزه معتبر دیگر در این عرصه بوده است که اعتبار نام ادل را بیشتر کرده و هم‌چنین هر برند تجاری را وسوسه می‌کند تا برای دستیابی به بازار بهتر، از نام او استفاده کنند.
خيلي دوسش دارم Big Grin
جیقر منه
دوسش دارم