انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیانسه از دلایل موفق بودن ازدواجش با جی‌زی پرده برداشت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بیانسه از دلایل موفق بودن ازدواجش با جی‌زی پرده برداشت 1
«بیانسه ناولز» خواننده سبک‌های پاپ و آر اند بی که با «جی‌زی» رپر معروف ازدواج کرده در مورد دلایل موفقیت این رابطه صحبت کرد.
به گزارش مجله موسیقی ملودی از آفتاب بیانسه معتقد است آشنایی پیش از ازدواج او و همسرش جی‌زی و شناخت کاملی که از یکدیگر داشتند ، کلید موفقیت زندگی مشترک آنهاست.
بیانسه و جی‌زی قبل از اینکه عاشق یکدیگر شوند و با هم ازدواج کنند حدود یکسال با یکدیگر دوست و همکار بودند و یکدیگر را به خوبی می شناختند و از نظر بیانسه همین شناخت و همکاری باعث شده است که آنها یک ازدواج موفق و محکم داشته باشند و روابطشان اینقدر محکم و استوار باشد.
او گفت:« من و همسرم قبل از اینکه عاشق یکدیگر شویم و تصمیم بگیریم ازدواج کنیم ، حدود یکسال دوست و همکار بودیم و در کارهای مختلف با هم همکاری می کردیم.»
« پایه و اساس یک رابطه ، برای ادامه آن خیلی مهم و حیاتی است . باید برای ازدواج کسی را انتخاب کنید که قبل از اینکه عاشقش شوید دوستش داشته باشید و او را به خوبی بشناسید، فردی که به اندازه کافی صادق باشد.»
او اضافه کرد: «اگر من با چنین مردی آشنا نشده بودم و ازدواج نکرده بودم هرگز نمی توانستم به جایگاهی که در حال حاضر دارم برسم. آشنایی قبلی من با جی‌زی و شناختن او باعث شد که ازدواج من چنین پایه های محکمی داشته باشد. او در مراحل مختلف زندگی ام به من کمک کرده است.»
مرسيBig Grin