انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مشخصات iPad Pro اپل لو رفت : نمایشگر ۱۲.۹ اینچی با پردازنده A8X
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اپل که علاوه بر مشکلات متعدد یک ماهه اخیر اعم از Hک شدن آی کلود، قطع پخش مستقیم کنفرانس،خم شدن آیفون ۶ پلاس، خرابی های iOS 8.1، باگ امنیتی Bash، از مشکل عدم استقبال از آیپد خود نیز از قدیم رنج می برد؛ قصد دارد نسل جدیدی از تبلت های خود را تا یک ماه آینده با صفحات نمایش بزرگتر به بازار بدهد تا شاید جلب توجه کاربران را بکند.
همانطور که سایت بلومبرگ پیش بینی کرده بود این شرکت قرار است تبلتی با صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچ به بازار ارائه دهد و این یعنی ۰.۷ اینچ بزرگتر از بزرگترین تبلت سامسونگ یعنی Galaxy Tab Pro. اپل که طبق عادت هرساله خود بعد از معرفی آیفون به سراغ رونمایی از آیپد های جدید می رود به گفته برخی سایت های خبری وبه نقل از منابع تایوانی قرار است در این تبلت که احتمالا نام iPad Pro را برای خود انتخاب کرده است از پردازنده A8X استفاده نماید که قدرت بیشتری نسبت به A8 موجود در آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس دارد.
این پردازنده که به کمک شرکت تایوانی TSMC ساخته شده است به همراه ۲ گیگابایت رم که برای اولین بار به این تبلت اضافه شده است می تواند نوعی پیشرفت جدی برای آن تلقی شود. البته این احتمال هم وجود دارد که تبلت جدید سری دوم iPad Air محسوب شود که شایعه تولید آن از قبل بر سر زبان ها بود.
اما بعید به نظر می رسد تولید محصولی به این بزرگی بتواند تغییر چندانی برای اپلی ها به بار آورد، چرا که حتی Galaxy Tab Pro سامسونگ هم نسبت به مدل کوچکتر قبلی خود از استقبال کمتری روبرو گشت و شاید بتوان گفت بهترین اندازه برای یک تبلت ۷ یا ۸ اینچ باشد.