انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بهداد سلیمی:وزنه برداری ایران همیشه می خواهد بهترین باشد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دارنده طلای وزنه برداری فوق سنگین ایران در بازی‌های آسیایی گفت:در این بازی ها فقط مدال طلا ملاک است بنابراین تمام شرکت کننده ها آمده اند تا درخشش خوبی داشته باشند .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بهداد سلیمی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در مورد تعریف و تمجید آیان که گفته بود بهداد سلیمی وزنه بردار شماره یک دنیاست و اگر بخواهم او را با کسی مقایسه کنم باید بگویم او مانند فدرر ستاره سوییسی تنیس و یا شوماخر در اتومبیلرانی است،اظهار داشت: از رئیس فدراسیون وزنه‌برداری تشکر می‌کنم. او همیشه به من لطف داشته است. همیشه سعی کردیم در دسته فوق سنگین بهترین وزنه برداران را داشته باشیم.

وی افزود: در بازی‌های آسیایی فقط مدال طلا ملاک است بنابراین تمام شرکت کننده ها آمده اند تا درخشش خوبی داشته باشند .بخصوص چین که قصد داشت در تمام اوزان طلا بگیرد. معتقدم چین یکی از بهترین تیم‌های تاریخش را به بازی‌های آسیایی اعزام کرد.

وی در مورد اینکه چرا رکورد جهان را نزد، گفت: 50 روز دیگر باید در قهرمانی جهان شرکت کنم اگر به خودم فشار می‌آوردم ریکاوری سخت می‌شد. در واقع فشار بیش از حد ریسک بود. مصدومیت زانو داشتم، ترجیح دادم با همین وزنه‌ها کار را تمام کنم.

قهرمان وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی در مورد مدال نقره رستمی و عملکرد ناموفق نصیر شلال گفت: کیانوش تمام تلاش خود را کرد. به هر حال وزنه‌بردار چینی کاری را کرد که هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد. از جمله خود من هم هیچگاه فکر نمی‌کردم وزنه‌بردار چینی آن وزنه را بزند. در مورد نواب هم بگویم که نواب دو سال از رقابت‌ها دور بود و استرس داشت و نتوانست هیجانش را کنترل کند در غیر این‌صورت حقش بود که طلا بگیرد.

بهداد سلیمی در بازی‌های آسیایی مدال طلای سنگین وزن بازی‌های آسیایی را کسب کرد