انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: عیــاـבت بهــنوش بـפֿـتیــاریـ از هــنرᓄـنـב ᓄـشهــور
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[img=300.333334x410.333334]http://files.namnak.com/users/zn/Images/fun/9306_pics/%D8%A8%D9%87%D9%86%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D8%AE%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B1%DB%8C-nob_b%20%282%29.jpg[/img] بهنوش بختیاری به عیادت یکی از صدابرداران خوب و توانمند کشورمان که بعد از یک حادثه رانندگی زمین برخی از توانایی های خود را از دست داده است رفت و عکس و پیامی را در این مورد منتشر کرد.
بازدید : 4560 نفر

اصغر شاهرودی صدابردار توانمند کشورمان در پاییز 1386 پس از بازگشت از محل فیلمبرداری چراغی در مه از شمال کشورمان دچار سانحه رانندگی شد و متاسفانه توانایی راه رفتن و فعالیت شغلی خود را از دست داد.بهنوش بختیاری از این صدابردار خوب کشورمان عیادت کرد و در صفحه ایستناگرامش این عکس و متن را منتشر کرد:
  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
عیــاـבت بهــنوش بـפֿـتیــاریـ از هــنرᓄـنـב ᓄـشهــور 1
بهنوش بختیاری در کنار این عکس متنی زیبا را منتشر کرد که به این شرح بود:
امروز تولد اقای اصغر شاهوردی یکی از بهترین صدا بردارای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سینما بود.متاسفانه به دلیل تصادف هفت ساله که ویلچیر نشینند ودیگرکسی را به یاد نمیاورند..اما من عشق و همبستگی را در این خانه دیدم.همسرش برایش هر روز اواز میخواند.تروخشکش می کند.فرزندانش قربونت برم بابا از کلامشان نمیافتد.بنازم به این همه روشنایی در این حالو احوال تاریک. همسرشون با اشک شعری خواند... من تو را تا بیکرانها.. من تورا تا کهکشانها دوست دارم.. میپرستم اصغر جان.. وقتی ازشون سوال کردم سخت می گذرد.؟ گفتند برای چنین مرد خوبی جانم را هم میدهم افرین گفتم به این زن ایرانی با وفای فرشته زیبا..اخ که قلب ادم میسوزد..ای خدا نمیدونم برنامه ریزی شما چیست؟اما به حرمت این همه دعا همکار عزیز مارا سلامتی دوباره ببخش..و چشم این دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خانواده را روشن کن..دوستان در این جهان عجیب هیچ چیز جز سلامتی و ذات پاک و عشق ارزش فکر کردنم ندارد..دوستتان دارم..بلا از همتون دور و خدا پناه هممون...تولدت مبارک عمو اصغر سلطان
اخـــــــــــــــــــــــــــــــــــی