انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کلاهبرداری با دسته چک همسر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرپرست فرماندهی انتظامی خمین گفت: فردی که با سوءاستفاده از دسته چک همسر خود اقدام به 18 فقره کلاهبرداری در خمین کرده بود، دستگیر و روانه زندان شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدعلی گودرزی اظهار داشت: دهم شهریور ماه فردی با در دست داشتن مدارک یک شرکت بازرگانی به عنوان نماینده حقوقی شرکت به پلیس آگاهی شهرستان خمین مراجعه و اظهار کرد از فردی که ماه گذشته با خرید مقادیر زیادی لوازم خانگی با صدور چک بی‌محل کرده است، شکایت دارم و خواستار رسیدگی و دستگیری متهم می‌باشم.

وی تصریح کرد: با اعلام این خبر بلافاصله تیمی ویژه برای بررسی دقیق موضوع تشکیل و تحقیقات برای شناسایی کلاهبردار آغاز شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی خمین افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فرد کلاهبردار با خرید کلان از شرکت‌های مختلف و صدور چک بلامحل اقدام به کلاهبرداری از چندین شرکت بازرگانی کرده است، در ادامه تحقیقات فرد مورد نظر شناسایی و در عملیات غافلگیرانه پلیس آگاهی خمین دستگیر و به یگان انتظامی شهرستان منتقل شد.

گودرزی گفت: در بازجویی های صورت گرفته متهم اذعان داشت در ابتدا برای اجرای اهداف خودم خانمی را به عقد موقت خود در آوردم و با فریب همسر و اخذ دسته چک به نام این زن اقدام به صدور چندین فقره چک بی‌محل کردم.

اعترافات متهم به ۱۸ فقره کلاهبرداری در چند استان کشور

وی در ادامه افزود: متهم در ادامه بازجویی‌ها به ۱۸ فقره کلاهبرداری به مبلغ یک میلیارد و ۴۵ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال از چند شرکت تولید و پخش مواد غذایی، لوازم آرایشی بهداشتی و لوازم خانگی در خمین و چند استان دیگر کشور اعتراف کرد.

به گفته وی متهم با قرار قانونی و تشکیل پرونده روانه زندان شد.