انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جادوگر به درخواست کاپیتان آبی ها
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جادوگر به درخواست کاپیتان آبی ها 1

علی کریمی مربی تیم ملی فوتبال عصر امروز به همراه مارکار آقاجانیان در تمرین تیم فوتبال استقلال حاضر شد تا کار شاگردان امیر قلعه‌نویی را از نزدیک ببیند.



در کنار کریمی و مارکار آقاجانیان،‌کروز دیگر دستیار پرتغالی کی‌روش نیز در تمرین استقلال حضور دارد.



هنگامی که قلعه‌نویی، کریمی را دید وی را در آغوش گرفت و در ابتدا در صحبت‌هایش ضمن خوشامد به مربی تیم ملی گفت: «از این به بعد بیشتر پیش ما بیا».



لحظه‌ای که علی کریمی کنار سرمربی استقلال نشست عکاسان زیادی در حال عکاسی بودند و استقبال زیادی نسبت به روزهای گذشته از تمرین استقلال شده بود. هنگامی که عکاسان مشغول عکاسی بودند علی کریمی با نشان دادن یکی از عکاسان به قلعه‌نویی گفت چقدر چهره این عکاس شبیه مصطفی قنبرپور شده است.



پس از چند دقیقه احوالپرسی به یک باره امیر قلعه‌نویی و دآکروز، میکو مربی بدنساز و مارکار آقاجانیان از علی کریمی فاصله گرفتند و زیر سایه یک درخت به تنهایی و دور از خبرنگاران و عکاسان مشغول صحبت شدند.



هنگامی که امیرحسین صادقی کاپیتان استقلال به نمایندگی از بازیکنان سمت علی کریمی آمد، پس از خوش و بش با این بازیکن گفت: «علی‌آقا به تو پیراهن بدهم که با ما تمرین کنی؟» کریمی پاسخ داد نه، تمرین نمی‌کنم. در این لحظه مدافع استقلال به شوخی به کریمی گفت به تو پیراهن آبی نمی‌دهیم و نترس بیا و تمرین کن. مربی تیم ملی در پاسخ به مدافع استقلال گفت: تازه بدن ما خشک شده و به من خوش می‌گذرد.