انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مشهور ترین سگ دنیا مجبور به کم خوردن غذا شد+عکس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش پرداد به نقل از تیسون نیوز: این سگ مشهور و چاق که از نژاد سوساج است و 5 ساله میباشد "اوبی" نام دارد. او اندامی دو برابر اندام متوسط هم نژادانش دارد و به قدری توسط مالکان سالخورده اش تغذیه شده است که تا حد مرگ چاق شده و نامش در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است.

مشهور ترین سگ دنیا مجبور به کم خوردن غذا شد+عکس 1

مشهور ترین سگ دنیا مجبور به کم خوردن غذا شد+عکس 1

اما این شهرت برای این حیوان چندان هم خوشایند نیست چراکه او در معرض خطر سلامتی قرار دارد و حتی پزشکان احتمال مرگ وی بر اثر چاقی را تایید کرده اند. بنابراین یک خانم دامپزشک انگلیسی او را برای معاینه و درمان به کلینیکش برده است تا برای اوبی رژیم غذایی درنظر گرفته شود تا او بتواند دوباره سلامتی اش را بازیابد.
او به قدری چاق است که قادر به حرکت نیست و دست و پایش در زیر چربیها خیلی کوچکتر از آن به نظر میرسد که قدرت تحمل بدن سنگین او را داشته باشد.
دامپزشک او میگوید به قدری این حیوان زیبا و دوست داشتنی است که مالکان او نمی توانستند در مقابل چشمان قهوه ای مقاومت کرده و هرخوراکی که او میخواست فورا در اختیارش قرار میگرفته است.
برای تشویق این حیوان در رعایت رژیم دو سگ دیگر هم به عنوان الگو و همبازی کنار او قرار داده شده اند. از مردم خواسته شده است تا برای هزینه های درمان این سگ کمک کنند. جالب است که او صفحه فیس بوک اختصاصی هم دارد که دارای 9000 هوادار است.
بابا
کم بخور همیشه بخورDodgy
SmileSmileok