انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گرد وغبار نفس تهران را گرفت+عکس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: فردا نیز در ارتفاعات تهران رگبار پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.
سلامانه : کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه هم اکنون سرعت وزش باد در تهران به 32 کیلومتر بر ساعت رسیده است گفت: در دو، سه ساعت آینده بارش‌های پراکنده در تهران آغاز می‌شود.


امین حسین نقشینه با اشاره به بروز پدیده گردوغبار در تهران اظهار داشت: به سبب افزایش سرعت وزش باد در شهریار و تهران شاهد بروز پدیده گردوغبار شدیم.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه دید در شهریار به 1200 متر کاهش پیدا کرده است افزود: دید افقی نیز در مهرآباد به 500 متر رسیده است.

وی همچنین با بیان اینکه سرعت وزش باد در شهریار 40 کیلومتر بر ساعت است ادامه داد: این در حالی است که سرعت وزش باد در تهران به 32 کیلومتر در ساعت رسیده است.


گرد وغبار نفس تهران را گرفت+عکس 1


وی درباره تداوم وزش باد و گردوغبار ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود طی روز آینده گاهی شاهد وزش باد در تهران و شهرهای حومه آن باشیم.

نقشینه همچنین از آغاز بارش‌های پراکنده در تهران طی دو، سه ساعت آینده خبر داد و گفت: هم اکنون در شهرهای اطراف تهران از جمله قزوین بارش‌ها آغاز شده و انتظار می‌رود به تدریج بارش‌ها به سمت تهران کشیده شود.

کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: فردا نیز در ارتفاعات تهران رگبار پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.


گرد وغبار نفس تهران را گرفت+عکس 1

به گزارش سلامانه، به دنبال هشدار هواشناسی مبنی بر ورزش باد شدید و گرد و غبار در استان‌های قزوین، البرز و تهران در این استان‌ها به نیروهای امدادی اعلام آماده باش شده است.



همچنین سازمان هواشناسی پیش بینی کرده که سرعت طوفان گرد و غبار در تهران تا 60 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.
الا که بارون امده هوا صاف شدهSleepy