انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: عابديني: کفاشيان به حرف زنش گوش کند و برود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
امير عابديني عضو مجمع فدراسيون فوتبال و منتقد شماره يک علي کفاشيان اعتقاد دارد رئيس فدراسيون فوتبال بهتر است بعد از پايان دوره 4 ساله اش رياست را به شخصه ديگري بدهد.

عابديني: کفاشيان به حرف زنش گوش کند و برود 1




به گزارش "ورزش سه"، علی کفاشیان روز گذشته در گفت‌وگو با برنامه بعضیا ادعا کرد که می‌ خواهد برای سومین بار شانس خود را برای ریاست فدراسیون فوتبال امتحان کند. موضوعی که واکنش خیلی ها را به همراه داشته است. گفت‌وگوی مفصل عابدینی با "ورزش سه" را در زیر می‌ خوانید:

کفاشیان به نظر مردم احترام بگذارد

من فکر می‌ کنم باید برای این مساله یک نظرسنجی گذاشته شود و دید نظر مردم در عملکرد 7 ساله فدراسیون چیست؟ اگر مردم راضی باشند خب بهتر است که او بماند اما اگر از عملکرد رضایت نداشتند باید به نظر مردم احترام گذاشت.

حرف های کفاشیان متناقض است

حرف های کفاشیان کاملا با هم تناقض دارد، یک جا می‌ گوید می‌ خواهم بروم، یک جا می‌ گوید به من باید شانس بدهد تا رئیس فدراسیون باشبد، یک جا می‌ گوید می‌ خواهد به فوتبال خدمت کند. این حرف ها متناقض است و او باید اول تکلیفش را مشخص کند.

کفاشیان خودش کرسی را از ایران گرفت

کفاشیان می‌ گوید می‌ خواهد که کرسی از دست رفته ایران از ای اف سی را پس بگیرد. من باید بگویم خودش کرسی را از ایران گرفت و پستی که برای ای اف سی داشت با کس دیگری تقسیم کرد. این ها همه مسائلی هست که کی‌روش در حرف آن را مطرح می‌ کند و در عمل نمی‌ تواند به آن جامه عمل بپوشاند.

او هدفگذاری در فوتبال ندارد

کفاشیان مدام می‌ گوید که می‌ خواهد فوتبال را درست کند، فوتبال را به سر منزل مقصود برساند یا حرف هایی از این دست ولی او هیچ وقت نمی‌ گوید که دقیقا با این فوتبال می‌ خواهد چکار کند؟ مثلا بگوید در سال 2018 تیم امید به المپیک می‌ رود و تیم های پایه قهرمان آسیا می‌ شود. این حرف هایی است که کفاشیان نمی‌ زند و فقط به یک سری نکته مهم اکتفا می‌ کند.

او باید به حرف زنش گوش کند

من شنیده ام در جایی از برنامه همسر او گفته است که اگر مردم به کار تو اعتقاد ندارند بهتر است بروی. خب، من الان می‌ گویم بهتر است کفاشیان به حرف همسرش گوش کند و از فدراسیون فوتبال برود.

کارهای کفاشیان اساسی نبوده

شما وقتی می‌ توانید بگویید که یک رئیس فدراسیون موفق عمل کرده که یک ورزش را به ثباتی نسبی رسانده باشد. من فکر می‌ کنم 7، 8 سال زمان مناسبی بوده که او بتواند برنامه هایش را در فوتبال پیاده کند. اما بیشتر از آن دیگر لازم نیست. در این مدت ما همه از کفاشیان حمایت کرده ایم اما او کار اساسی نکرده است. کارهای او بیشتر نتایج زودبازده داشته است و اساسی نبوده، مثل کشتی که شما می‌ بینید قهرمان جهان می‌شود و چند ماه بعد نمی‌ تواند نتیجه بگیرد.

صحبت های درخشان درست نبود

در ماجرای پرسپولیس همه حق دارند، درخشان می‌ گوید بضاعت ما همین بود چون احتمالا خودش تیم را نبسته و بقیه هم می‌ گویند تیمی که بد بود را چرا تحویل گرفته است. فکر می‌ کنم درخشان می‌ توانست بعد از اولین شکست در 4 بازی خیلی سربلندتر در مورد تیمش صحبت کند. او لزومی نداشت بگوید بضاعت تیمش همین است، سیاسی هم اشتباه کرده که گفته 5 بازیکن جدید می‌ گیرد چون مصاحبه های این دو نفر دو شوک بزرگ به پرسپولیس داده است و اگر مطرح نمی‌ شد بهتر بود.
[color][size][font]

[/font][/size][/color]