انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کفاشيان: نکونام هم بازي مي‌کند هم مربيگري!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان گفت: نکونام بعد از خداحافظي‌اش از تيم ملي، حذف نخواهد شد و به کارلوس کي‌روش کمک مي‌کند.

کفاشيان: نکونام هم بازي مي‌کند هم مربيگري! 1




علی کفاشیان که در نمایشگاه بین‌المللی مخابرات شرکت کرده بود و در غرفه اسپانسر تیم ملی حاضر شد، به سؤالات شهریاری که مجری مراسم بود پاسخ داد و در خصوص اینکه اوضاع تیم ملی چگونه است عنوان کرد: تیم ملی اردوی خوبی را پشت سر می‌گذارد و حضور در پرتغال به سود تیم ملی بود و لازم داشتیم که چنین اردویی را برگزار کنیم.

به گزارش تسنیم، وی افزود: در اردوی پرتغال تیم ملی با دو تیم بازی خواهد کرد که از نظر هزینه و امکانات نیز این اردو کاملاً به سود ما بوده است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضور مربیان جوان در کنار کی‌روش و بحث حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی هم گفت: مربیان جوانی مانند کریمی، مجیدی و نکونام مدنظر ما هستند تا به عنوان دستیار کی‌روش در تیم ملی کار کنند و بتوانیم از آنها در آینده استفاده کنیم. می‌خواهیم مربیان جوان را پرورش دهیم تا در آینده نیازی به مربی خارجی نداشته باشیم. جواد نکونام هم بعد از جام ملت‌ها به کی‌روش کمک خواهد کرد.

کفاشیان در واکنش به این صحبت مجری برنامه مبنی بر اینکه با این کار کی‌روش احساس خطر نخواهد کرد و حس نمی‌کند که قصد دارید «زیرآب» او را بزنید، اظهار داشت: کی‌روش به ما گفته که تا 3،4 سال دیگر می‌خواهد مربگیری کند و بعد از آن نمی‌خواهد به کارش ادامه دهد. ما باید بعد از رفتن کی‌روش از مربیان جوان خودمان استفاده کنیم.

وی به صحبت‌های شهریاری که به شوخی درباره پرسپولیس سؤال می‌کرد پاسخی نداد و ترجیح داد درباره تیم خاصی صحبت نکند.

به گزارش تسنیم، کفاشیان پس از پاسخ دادن به سؤالات مجری برنامه در جمع خبرنگاران و در خصوص اینکه بحث حضور نکونام در کادرفنی تیم ملی چیست، گفت: نکونام بعد از جام ملت‌های آسیا به تیم ملی کمک خواهد کرد و در کنار کی‌روش خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا نکونام تصمیم گرفته بعد از جام ملت‌ها از فوتبال خداحافظی کند، عنوان کرد: نکونام حداقل تا پایان سال می‌خواهد به فوتبالش ادامه دهد، اما زمانی که او از تیم ملی خداحافظی کند، از تیم حذف نمی‌شود و در کنار کی‌روش به تیم کمک خواهد کرد.

وی در خصوص اینکه برای حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی بعد از جام ملت‌ها نیز توافقی شده یا نه، گفت: هیچ تفاهمی با مجیدی نداشتیم و او در حال حاضر کلاس‌های مربیگری‌اش را دنبال می‌کند.

کفاشیان در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم درباره اینکه امکان دارد اردوی آفریقای جنوبی به خاطر مشکلات مالی لغو شود، اظهار داشت: خیر، هیچ مشکلی نیست و این اردو را برگزار می‌کنیم.