انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نازکترین تبلت دنیا در راه است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نازکترین تبلت دنیا در راه است

نازکترین تبلت دنیا در راه است 1

در دنیای پیشرفته امروز همه جا مملو از اطلاعات ریز و دقیقی است که همراه داشتن دستگاهی که بتواند ما را با آنها سازگار کند همیشه احساس می‌شود.

به گزارش سرویس سخت افزار پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از باشگاه خبرنگاران، تبلت ها که همواره از طرفدارن بی شماری برخوردار بوده اند دارای ویژگی های مختلفی هستند که ظاهر و شکل و شمایل دستگاه همیشه یکی از نکات اساسی است که کاربر در یک خرید به آن دقت می کند.

آی پد ایر اپل که سال قبل عرضه شد یکی از تبلت هایی است که با توجه به ظاهر ساده و جذابش مستعد ایجاد تغییراتی برای تبدیل شدن به باریکترین تبلت دنیا است.

طبق گزارش وب سایت The Michael Report،دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تبلت اپل با حذف سوئیچ Mute/Rotation از مدل اصلی، ضخامت آی پد ایر ۲ را به ۰/۵۲ رسانده که بر این اساس ایر۲ را می توان نازکترین دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تبلت دنیا شناخت.

از دیگر تغییرات چشم گیر تبلت هوشمند و ظریف اپل می توان به چیپ ست جدید A8 و میزان حافظه رم ۲ گیگابایتی، دوربین ۸ مگاپیکسلی، جا به جایی میکروفون ها به پشت دستگاه و در کنار دوربین یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ دوربین و همچنین جای اسکنر اثرانگشت در دکمه home تعبیه شده که (اپل پی) نیز در آن وجود خواهد داشت.
آی پد ایر ۲ در مدل‌هایی ۱۶، ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی و در رنگهای مشکی، نقره ای و طلایی به بازار عرضه خواهد شد.
Age biyad hatman mikharamesh
اپله دیگه همه چیزش خفنه