انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تقویت موتور ماشین های سمند،پرشیا و پژو405
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام دوستان.اگر هر یک از این 3 ماشین را دارید و احساس می کنید موتورشون بهتون حال نمیده و ضعیفه و کلا بدرد این ماشین نمی خوره باید بدونید که یکی از قابل ارتقاع ترین موتورها روی خودرو شما نصب شده است.با انجام این کارها می تونید قدرت موتور ماشین رو تا حد زیادی افزایش دهید.
تعویض دسته شاتون و نصب دسته شاتون پژو 407
تیغ زدن نشیمنگاه سوپاپ ها
تعویض سوپاپ ها و نصب سوپاپ های سدیمی
پلیش کردن سطح داخلی سیلندر
نصب توربو شارژ پژویی یا ماکسیمایی
تعویض کوئل و نصب کوئل 407
تعویض شمعها و نصب شمع 3 یا 4 پلاتینه
تعویض سیستم خروجی دود(اگزوز) و نصب اگزوز power یا اسپرت
نصب یک یا دو سیستم بوجود آورنده گرد باد (cyclone3 )
استفاده از فیلتر هوای اسپرت
تعویض گیربکس و نصب گیربکس پژویی مدل power stearing
تنظیم موتور دقیق توسط مکانیک حرفه ای در این زمینه
یا
( تعویض ecu انژکتور و نصب ecu اسپرت یا torbo ecu)
نصب سیستم الکترونیکی torbo chip
با انجام این کارها شمامی تونید با ماشین خود حس پرواز رو تجربه کنید.

تغییرات پیشنهادی برای افزایش امنیت خودرو بعد از انجام مراحل بالا:
در صورت دیسکی نبودن ترمز چرخهای عقب ، تغییر آن به حالت دیسکی
نصب سیستم ترمز ABS anti blocking system) ) واقعی(از پمپ های دروغینabs هرگز استفاده نکیند) توسط نماینگی ها یا تعمیرگاه های حرفه ای در این زمینه
استفاده از دیسک های ترمز sport یا روزنه دار برای تقویت ترمز و نچسبیدن لنت ها به آن در اثر گرم شدن
کم کردن ارتفاع خودرو توسط کوتاه کردن فنر ها یا تعویض و نصب کمک فنر اسپرت
استفاده از بوش های سرکمک با کیفیت بالا و تقویت جلوبندی با استفاده
از قطعات مرغوب
استفاده از استرس بار
استفاده از رینگ و لاستیک پهن تر از حالت معمولی برای افزایش تعادل و قدرت هندلینگ
با این شرایط بندازین تو اتوبان و تامی تونید با ماشین خودتون حال کنید.

نکته ای مهم در مورد رینگ اسپرت:
اگر از دوستان و آشنایان خود شنیده اید که بعد از رینگ اسپرت کردن خودرو ترمز خودرو ضعیف تر عمل می کنه و کمک ها رو زود خراب میکنه این حقیقت داره.زیرا این رینگ هایی که در بازار هستند از رینگ استاندارد برای خودرو سنگین تر هستند به همین دلیل از مرغوبیت خوبی برخوردار نیستند.پیشنهاد می کنم اگر می خواهید رینگ ماشین روعوض کنید حتما از رینگ های تیتانیومی استفاده کنید (جنس تیتانیوم) چون هم وزن رینگهای فابریک و در بعضی شرایط سبک تر از رینگ های فابریک هستند و موجب خرابی زود هنگام کمک ها و تضعیف سیستم ترمز نمی شود.قیمت این نوع رینگ ها ،بدون لاستیک درحدود 000/200/1 تومان می باشد
جالب بود اما هر حلقه ی یک رینگ اونقدر یا 4 تا با هم
خوب معلومه 4تاش انقدره اما برای پراید گرفتم240000تومن برای پژو هم گرفتم 400000اما این ها یادم نیست چه جنسی داشتن اما واقعا ازشون راضی بودم مخصوصا رینگ پرایده