انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیوگرافی DREW SEELEY(بازیگر فیلم ANOTHER CINDRELLA STORY)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
Drew seeley در تورونتو کانادا به دنیا آمده. drew در فیلم و موزیک ویدئو های disney channel ظاهر شد و تبدیل به یک ستاره شد. او در کنسرت های high school musical جایگزین zac efron بوده است. چون zac در حال بازی در فیلم hair spray بوده. او مهمان فیلم هایی مانند One Tree Hill, Dawson's creek و Guiding Light بوده.
در سال 2005 drew شروع به کار با تولید کننده ی فیلم HSM به نام Ray Cham شد و آن ها با هم یکی از شعر های این فیلم را گفتند به نام "getcha head in the game" که در HSM1 خوانده شد.
او همچنین با یک دختزی که مکزیکی بوده و در اسپانیا به دنیا آمده به نام Belinda خوانده است. او شعر های فیلم jump in را که در آن Corbin Bleu و Keke Palmer را نیز گفته است. او در سال 2008 در فیلم another cinderella story با selena gomez بازی کرده است. او در این فیلم در نقش یک جوان خوش تیپ و سوپر ستار به نام joey parker را بازی کرده است که بعد از کنسرتش در ژاپن به مدرسه بر می گردد. و دختر رویا هایش را پیدا می کند. drew seeley چهار تا از شعر های این فیلم را گفته و اجرا کرده است. او در فیلم ها ی دیگری مانند the shortcut,freshman father و i kissed a vampire بازی کرده است.

امیدوارم خوشتون بیاد سپاس یادتون نرهBig GrinHeart
چه جالب بود UndecidedUndecidedBlushBlushRolleyesRolleyesShyShy
این موضوع بی کیفیت محسوب میشه
از این به بعد بیوگرافی اصلی بازیگر را قرار دهید
بیوگرافی هیچ فردمعروفی به این کوتاهی نیست
و همراهش لطفا چند عکس قرار دهید