انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آينده نگري انريکه براي جناح راست بارسا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با رفتن احتمالي دني آلوس از بارسلونا و محروميت اين تيم از خريدن بازيکن جديد در دو فصل آينده، اين تيم تنها دو بازيکن براي حضور در جناح راست خود در اختيار خواهد داشت.

آينده نگري انريکه براي جناح راست بارسا 1




به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه این روزها نگران جناح راست بارسلوناست.جناحی که به احتمال زیاد سال آینده دیگر دنی آلوسی حضورنخواهد داشت که برای بارسا در آن هنرنمایی کند. 

"داگلاس پریرا" و "مونتویا"، دو بازیکنی هستند که قابلیت بازی در این پست را دارند. داگلاس بدین دلیل در روزهای آخر نقل و انتقالات خریداری شد که بارسا در دو پنجره نقل و انتقالات بعدی حق خرید بازیکن ندارد و با رفتن احتمالی آلوس، انریکه دوست نداشت که تنها گزینه در دسترسش برای جناح راست، مونتویا باشد. 

تا بدینجای فصل، بارسلونا 9 بازی انجام داده و دو بازیکن یاد شده هر کدام تنها در یک بازی، فرصت حضور در میدان را پیدا کرده اند. این شاید نشان از بی اعتمادی انریکه به این دو بازیکن باشد. با این حال موندودپورتیوو امروز گزارش داد که انریکه توجه ویژه ای به داگلاس و مونتویا دارد و از عملکرد آنها در تمرینات کاملا راضی است. 

طبق همین اخبار، قرار است که یکی از این دو بازیکن در بازی بعدی بارسلونا در مقابل "ایبار"، بجای دنی آلوس بازی کند. بدن شک آلوس تا انتهای فصل گزینه اصلی انریکه در جناح راست خواهد بود اما این مربی جوان، قصد دارد تا در بازی های ساده تر بارسلونا، به تناوب از دو بازیکن دیگرش در این پست استفاده کند. رقابتی که می تواند تعیین کننده نفر اصلی بارسلونا در جناح راست برای حداقل دو فصل آینده باشد. 
[color][size][font]
[/font][/size][/color]
انریکه خیلی گله
واقعاهم باید یه فکری به حال دفاعمون بکنه