انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بياني: تيموريان را از تصميمش منصرف کردم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آناليزور تيم فوتبال استقلال گفت: آندرانيک تيموريان تصميم داشت از تيم ملي خداحافظي کند اما او را از اين کار منصرف کردم.

بياني: تيموريان را از تصميمش منصرف کردم 1




شاهرخ بیانی درباره شایعه خداحافظی آندرانیک تیموریان از تیم ملی پس از جام ملت‌های آسیا به دلیل فوتبال‌زدگی اظهار داشت: این بازیکن در بالاترین سطح فوتبال جهان یعنی جام جهانی بازی کرده و دل‌زدگی‌اش از فوتبال کاملا طبیعی محسوب می‌شود. بیشتر بازیکنان جهان هم پس از بازی‌های جام جهانی دل‌زده شده‌اند.

به نقل از تسنیم، وی افزود: زمانی که آندو تصمیم داشت از تیم ملی خداحافظی کند، او را از این کار منصرف کردم. با صحبت‌هایی که با او انجام دادم، روحیه او را برگرداندم تا بتواند بار دیگر در خدمت فوتبال ایران باشد.

بیانی عنوان کرد: تیموریان 2 بار در جام جهانی بازی کرده و دوست داشت امکانات و سطح فوتبال ایران به نسبت گذشته تغییر کند اما به اعتقاد او چیزی تغییر نکرده است. او به زمین تمرین استقلال هم انتقاد دارد و می‌گوید این چه زمینی است که ما در آن تمرین می‌کنیم. با تیموریان هم‌عقیده هستم اما به وی گفتم که چه بهتر که این زمین‌ها را در اختیار داریم چون خیلی از تیم‌ها حتی از داشتن چنین زمینی بی‌بهره هستند.

آنالیزور تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: پیش از حضور آندرانیک در اردوی تیم ملی، درباره بازگرداندن روحیه او تلاش کردیم اما اینکه آیا در تیم ملی با کارلوس کی‌روش در این زمینه صحبتی کرده باشد، در جریان آن نیستم.

بازیکن پیشین استقلال با اشاره به خداحافظی بازیکنانی چون علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا گفت: به تیموریان گفتم اگر از فوتبال خداحافظی کنی، همانند بازیکنانی چون کریمی و مهدی‌کیا جایگزینی در تیم ملی نداری. تیم ملی در حال حاضر به او احتیاج دارد و امیدوارم بتواند باز هم پیشرفت کند.
[color][size][font]
[/font][/size][/color]