انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دختر تلمو زارا: پدرم از شکستن رکوردش توسط مسی خوشحال خواهد شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کارمن زارائوناندیا، دختر بازیکن سابق اتلتیک بیلبائو، تلمو زارائوناندیا 'زارا'، گفتگویی با رادیو کاتاونیا داشته و در مورد مسی، که دو گل تا شکست رکورد 251 گل پدرش در تاریخ لالیگا فاصله دارد، صحبت کرد.
دختر تلمو زارا: پدرم از شکستن رکوردش توسط مسی خوشحال خواهد شد 1
بنا به گزارش AS، کارمن گفت: "پدرم برای مسی خوشحال خواهد بود که این رکورد را می شکند. در خانه ما، همه عاشق اتلتیک هستند، اما من مطمئنم که پدرم مسی را نیز دوست دارد، چرا که او در داخل و خارج از زمین یک فرد اصیل به نظر می رسد. رفتار او قابل ستایش است."

در مورد احساسات خود نسبت به شکسته شدن رکورد پدرش به دست مسی نیز گفت: "این باعث عصبانی شدن ما نمی شود. نه در کل. رکورد ها برای شکسته شدن هستند. پدرم در سال 54-53 بازی کردن را متوقف کرد. از زمان تاکنون نزدیک به 60 سال گذشته است و وقتش رسیده که این رکورد توسط کسی شکسته شود."

از او در مورد ترجیحش بین مسی و رونالدو نیز پرسیده شد که گفت: "هیچ شکی در این مورد ندارم، من مسی را به عنوان یک بازیکن و انسان بیشتر دوست دارم، بدون هیچ حرف اضافه ای. بیشتر از این نخواهم گفت. من رفتار او در داخل و خارج از میدان را ترجیح می دهم. من بازی مسی را می بینم و دوست دارم که او را دنبال کنم. کریستیانو به خوبی به دروازه حمله می کند، او قدرتمند و ترسناک است، اما من مسی را ترجیح می دهم."