انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مسببان جداییم از استقلال را حلال نمی‌كنم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مسببان جداییم از استقلال را حلال نمی‌كنم 1


احمد جمشیدیان كه امسال بدون تیم مانده است، همچنان تمرینات انفرادی را دنبال می كند تا در نیم فصل دوم دوباره پیراهن یك تیم لیگ برتری را بر تن كند.



جمشیدیان ابتدا در مورد وضعیت فعلی‌اش اظهار داشت: «در حال حاضر مربی گرفته‌ام و تمرینات انفرادی را پشت‌سر می‌گذارم. من هنوز بازیكن استقلال هستم، چون تسویه‌حسابی با من صورت نگرفته و برای اینكه مجوز بازی بگیرم، باید از استقلال شكایت كنم. قرارداد من یك طرفه فسخ شده و به همین دلیل نمی‌توانم از لحاظ قانونی به تیم دیگری بروم، در غیر این صورت این كار را انجام می‌دادم.»



او در پاسخ به این سؤال كه چرا زودتر شكایت نكردی، خاطرنشان کرد: «اگر این كار را هم می‌كردم فرقی نمی‌كرد. از طرفی به احترام هواداران استقلال و دوستان خوبم در این تیم نمی‌خواستم كار به اینجا بكشد، ولی حالا مجبورم شكایت كنم. باشگاه استقلال مثل خیلی چیزها نسبت به این موضوع بی‌تفاوت بود. الان بازیكن فیفا محسوب نمی‌شوم، چون قرارداد دارم و برای گرفتن مجوز بازی باید از این باشگاه شكایت كنم.»



جمشیدیان در قسمت دیگری از حرف‌هایش با اشاره به اتفاقاتی كه منجر به جدایی‌اش از استقلال شد گفت: «من مسببان جدایی‌ام از استقلال را حلال نخواهم كرد و مطمئن باشید خانواده‌ام نیز آنها را حلال نمی‌كنند. آقایان فكر كردند چون قدرت دستشان است هر كاری می‌توانند انجام دهند، ولی اینطور نیست و یك روز همه چیز به انتها می‌رسد و خیلی از مسائل روشن می‌شود. من منتظر این هستم كه آقای قلدر جوابش را در همین دنیا بگیرد، همینطور اشخاص دیگر كه آن شرایط را قبل از شروع فصل برایم درست كردند.»