انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آلوس: بیشتر از هرکسی به مسی پاس گل دادم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بازیکن برزیلی بارسلونا مدعی شد که بیشتر از سایر بازیکنان به ستاره آرژانتینی تیمش پاس گل داده است.
آلوس: بیشتر از هرکسی به مسی پاس گل دادم 1
به گزارش خبر گزاری فارس، دنی آلوس در خصوص قراردادش، مسی، انریکه، نیمار و بارسلونا گفت‌و‌گویی با «La Vanguardia» انجام داد و اظهار داشت: چون انتظاراتی که همیشه در این باشگاه وجود دارد را می‌دانم، در این تیم ماندنی شدم. همیشه رقابتی برای خودم در نظر می‌گیرم و ماندن در بارسلونا یک رقابت شخصی برای من است. می‌خواهم با این احساس بارسلونا را ترک کنم که دوران فوق‌العاده‌ای در این تیم داشته‌ام. هرگز بلندمدت فکر نمی‌کنم اما با دید کوتاه مدت می‌خواهم قرارداد فعلی‌ام را در این تیم به پایان برسانم.

وی ادامه داد: بیشتر از هر بازیکن دیگری در بارسلونا به مسی پاس گل داده‌ام. این یک حقیقت است. پاس چهارصدمین گل مسی در بارسا را من ارسال کردم. شاید بعضی‌ها خوششان نیاید اما همه می‌توانند خودشان این را ببینند.

بازیکن برزیلی بارسلونا در خصوص لوئیس انریکه خاطرنشان کرد: اگر بگذارید بازیکنان هر کاری که دلشان می‌خواهد انجام بدهند، احتمال موفقیتتان کم می‌شود. در بارسلونا بازیکنان بزرگی داریم اما به یک نقطه عطف نیاز داریم؛ کسی که ما را در این مسیر هدایت کنند و به ما بگوید که چه کاری انجام دهیم.

وی اضافه کرد: عملکرد نیمار شگفت‌‌انگیز نیست. این همان نیماری است که بارسلونا خرید. بازیکنی که تعادل تیم‌های دیگر را به هم می‌‌ریزد و گل می‌زند. او با بازیکنان دیگر در تیم به هماهنگی بیشتری رسیده است.

آلوس در خصوص موزی که در ورزشگاه به سوی او پرتاب شد، گفت: بچه‌هایی در ورزشگاه هستند و ما باید برای آنها الگوسازی کنیم. اگر الگوی بدی بسازید، بچه‌هایی که شما را تماشا می‌کنند، ممکن است فردا همان کار را تکرار کنند. از بزرگتر‌ها خواهش می‌کنم رفتار بهتری داشته باشند زیرا بچه‌ها از آنها تقلید می‌کنند.