انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مکوندي: به رده‌هاي بالايي جدول فکر مي‌کنيم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مکوندي: به رده‌هاي بالايي جدول فکر مي‌کنيم 1

سرمربي تيم نفت مسجد سليمان معتقد است تيمش با وجود مشکلات زياد، در ليگ برتر مي‌ماند.


بهروز مکوندی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: در حال حاضر تمرین‌هایمان را در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می‌کنیم. سعی می‌کنم هم روی مسائل بدنی و هم روی مسائل فنی به طور همزمان کار کنیم. تیم ما از نظر شرایط بدنی اوضاع خوبی ندارد.

وی افزود: به خاطر مصدومیت‌هایی که برایمان به وجود آمده، دچار کمبود بازیکن هستیم و به همین خاطر مجبور هستیم در بازی جام حذفی از جوانان استفاده کنیم. نبود بازیکن، فشار زیادی را به تیم وارد کرده است. ان‌شاءالله در نیم فصل با جذب بازیکن این مشکل را حل می‌کنیم.

وی درباره حل مشکلات مالی نیز گفت: خدا رو شکر مشکلات حل شده است. 30 درصد از قراردادها پرداخت شد و به نظر می‌رسد مدیریت با جذب اسپانسر می‌خواهد اوضاع مالی تیم را بهتر کند.

مکوندی در پاسخ به این سوال که چه زمانی بازیکن خارجی جذب می‌کنید گفت: فیلم بازی چند بازیکن خارجی به دستم رسیده و فکر می‌کنم تا چند روز آینده، فرد مورد نظرم را انتخاب کنم. البته بازیکنی که انتخاب می‌کنم باید بیاید و به صورت تستی در تمرین‌های ما شرکت کند و بعد اگر شرایط خوبی داشت قرارداد را ببندیم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در ادامه به مشکلات این تیم اشاره کرد و افزوود: تیم ما مشکلات زیادی دارد و من هم با علم به این که این مشکلات را دارد، مسئولیت را قبول کردم. نمی‌خواهم بهانه بیاورم، اما می‌خواهم همه بدانند با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنیم. با این حال تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا در انتهای فصل در بالای جدول بایستیم. من به رتبه 13 یا 14 فکر نمی‌کنم، بلکه تمرکز بر روی رده‌های بالای جدول است.