انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سجادي: مديريت فوتبال ضعيف است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سجادي: مديريت فوتبال ضعيف است 1

معاون ورزش حرفه‌اي و قهرماني وزارت جوانان با انتقاد از عملکرد فدراسيون فوتبال و تيم ملي در بازي‌هاي آسيايي گفت: مديريت اين رشته ضعيف است و با نتايجي که به دست آمده است زنگ خطر براي فوتبال به صدا در آمده است.


نصر‌الله سجادی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش جوانان صبح امروز در نشستی خبری به تشریح عملکرد کاروان ورزش ایران در بازی‌های آسیایی پرداخت و پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه بود.

به گزارش فارس، وی با انتقاد از عملکرد فدراسیون فوتبال در این رقابت‌ها گفت: فوتبال در این مسابقات بسیار ضعیف ظاهر شد و بر اساس ارزیابی‌هایی که خود این فدراسیون داشت نتیجه خوبی به دست نیامد. فوتبال آنچه را که توقع جامعه بود و آنچه را که استعدادش را داشت با توجه به تخصیص منابع و امکانات برآورده نکرد و خروجی رضایت‌بخشی ندارد.

سجادی تصریح کرد: وقتی تیم‌های امید و جوانان ما مقابل تیم‌های درجه دو و سه اسیا شکست می‌خورند زنگ خطر برای فوتبال ما است باید به این موضوع جدی‌تر نگاه شود و اعضای مجمع حتما از مدیریت فدراسیون سوال خواهند کرد. نباید در یک گروه سه تیمی سوم شویم. این موضوع برای فوتبال خوب نیست و نشان دهنده ضعف مدیریت فوتبال است