انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جهانبخش: تيم‌ملي براي آينده‌ام بسيار مهم است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جهانبخش: تيم‌ملي براي آينده‌ام بسيار مهم است 1

بازيکن تيم ملي فوتبال معتقد است براي حضور در ليست نهايي تيم ملي فوتبال در رقابتهاي جام ملت‌هاي آسيا، بايد بهترين عملکرد را در اردوها و بازي‌هاي پيش رو داشته باشد.


به گزارش "ورزش سه" به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا جهانبخش در خصوص شرایط تیم ملی اظهار داشت: اولین بازی بعد از رقابت‌های جام جهانی بود که تیم ملی انجام داد. معتقدم فرصت مناسبی برای آماده سازی تیم ملی بود چرا که ترکیبی از جوانان و با تجربه های تیم ملی در کنار هم به رقابت پرداختند. در واقع تیم ملی محک خوبی در این بازی خورد.

وی افزود: در نیمه دوم و پس از مطالبی که از سوی سرمربی تیم ملی مطرح شد، به اهداف خود رسیدیم و موفق شدیم دو بار دروازه تیم استوریل را باز کنیم.

بازیکن تیم ملی درباره گلزنی خود در این دیدار خاطرنشان کرد: همیشه باید خوب باشیم، چه در تمرینات و چه در بازی‌هایی که در ترکیب تیم ملی قرار دارم. باید کیفیت خود را نشان دهم و اگر بخواهم در لیست نهایی جام ملتهای آسیا باشم همیشه باید عملکرد خوبی داشته باشم و بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم. فکر می کنم بازی خوبی را مقابل استوریل به نمایش گذاشتیم. خوشحالم که برای تیم ملی گلزنی کردم. حضور در تیم ملی برای آینده من بسیار مهم است، پس باید بهترین باشم.