انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ويسي: محروميت من بسيار سختگيرانه بود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ويسي: محروميت من بسيار سختگيرانه بود 1

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: محروميت من بسيار سختگيرانه بود اما ديگر به اين مسئله فکر نمي‌کنم.


عبدالله ویسی در مورد تعطیلات لیگ فوتبال ایران گفت: بعد از چند روز استراحت تمریناتمان را آغاز کردیم و خودمان را برای دیدار مقابل فجر سپاسی در جام حذفی آماده می‌کنیم. بازی سختی داریم و می‌خواهیم در اولین قدم در جام حذفی عملکرد خوبی داشته باشیم.

به نقل از فارس، وی در ادامه در مورد اینکه بازیکنان این تیم از انگیزه‌ خود در راستای قهرمانی در جام حذفی صحبت می‌کنند، اظهار داشت: تمامی تیم‌هایی که در جام حذفی شرکت می‌کنند دارای هدف و برنامه هستند. یک تیم این مسابقات را به چشم بازی دوستانه می‌بیند و تیم دیگر می‌خواهد خودش را محک بزند. برخی تیم‌ها هم به دنبال قهرمانی هستند. در حال حاضر هدف اصلی ما این است که بازی اول را با موفقیت پشت سر بگذاریم. در صورت کسب پیروزی یک پله به قهرمانی و آسیا نزدیک می‌شویم و این شرایط برای همه تیم‌های صعودکننده وجود دارد. ما با قدرت در مسابقات حاضر می‌شویم و به جام حذفی می‌رویم تا تواناییمان را نشان دهیم. هنوز زود است که بخواهیم در مورد قهرمانی صحبت کنیم.

ویسی در رابطه با انگیزه فجر سپاسی در جام حذفی خاطرنشان کرد: تیم‌های لیگ دسته اول، لیگ دسته دو حتی محلات با قدرت وارد مسابقات می‌شوند و با تمام وجود تلاش می‌کنند تا به موفقیت برسند. ما تمام فکر و ذکرمان این است که ایستگاه اول جام حذفی را با موفقیت پشت سر بگذاریم. دو بازی فجر سپاسی را نگاه کردم و دیدار این تیم مقابل نساجی مازندران هنوز به دستم نرسیده است.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد محرومیت سه جلسه‌ای او از سوی کمیته انضباطی گفت: به هر حال این نظر مسئولان کمیته انضباطی است و برای من و باشگاه قابل احترام است هرچند که رای صادره در مورد من بسیار سخت‌گیرانه بود. دیگر به این مسئله فکر نمی‌کنم و در حال حاضر تمام تمرکزم روی بازی با فجرسپاسی است.

ویسی در مورد اینکه آیا چنین برخوردی با او که هیچ وقت اعتراضی انجام نمی داد درست بود گفت: 10 سال است به عنوان مربی و کمک‌مربی فعالیت می‌کنم. سال‌ها بازیکن بودم و یک نفر اعتراضی از من نشنید و ندید. هیچ بی‌احترامی انجام ندادم و برای بار اول بود که اعتراض می‌کردم. حداقل محرومیت برای من توبیخ کتبی بود اما دیگر به این مسئله فکر نمی‌کنم و تمرکزم روی کار است.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اظهارات محمود گودرزی وزیر ورزش مبنی بر نقدناپذیر بودن فدراسیون فوتبال که نتیجه‌اش شکست‌های غیرمنطقی در رده‌های پایه مقابل تیم‌هایی مثل تایلند و ویتنام است، گفت: همان روز اول با صحبت‌های وزیر ورزش در مورد کارلوس کی‌روش که گفته بود او باید خودش را با شرایط فوتبال ایران تطبیق دهد موافق بودم. دیروز هم صحبت‌های وزیر را شنیدم و اعتقاد دارم که نباید از واقعیت فرار کنیم اگر مدیریت باشگاه به عبدالله ویسی تذکری بدهد نباید فرار کنم. صحبت وزیر در مورد مسائل فوتبالی درست بود و او در مورد شرایط تیم‌های پایه و بزرگسالان واقعیت را گفت. خیلی خوشم آمد که وزیر اینقدر با متانت و خوشگل صحبت کرد.

وی در پایان در رابطه با صحبت‌‌های وزیر ورزش در مورد مجمع فدراسیون فوتبال،‌ گفت: این موارد مربوط به من نیست و جزو مسائل مدیریتی است چون این صحبت‌ها در حیطه کاری من نیست دوست ندارم نسبت به آن اظهارنظری داشته باشم بازهم می‌گویم از صحبت‌های فنی و زیبای وزیر لذت بردم و خیلی خوشم آمد که او به این نحو صحبت می‌کند.