انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تفاهم دانشگاه با سازمان فنی و حرفه‌ای؛ راهی مناسب برای گشودن قفل بیکاری
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان از مذاکرات دانشگاه با سازمان فنی حرفه ای جهت وارد کردن دانش آموختگان دانشگاهی به بازار کار خبر داد و گفت: با توجه به واردات بی رویه کالا از کشورهای دیگر و اشباع شدن بازار با کالاهای چینی لزوم فراگیری دانشجویان به فنون عملی و داشتن مهارت در زمینه های مختلف بیش از پیش احساس شده است.

علیرضا رضوانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، افزود: دانشگاه سیستان در راستای انجام رسالت خود مبنی بر تحویل دانش آموختگانی کارآمد به جامعه بر آن شد تا با امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان فنی حرفه ای بستر لازم را برای رشد و آموزش دانشجویان بوجود آورد.

وی در ادامه ضمن تشکر از فنی حرفه ای جهت همکاری مناسب در اجرای این برنامه گفت: کلاس های مهارت آموزی به دانشجویان بصورتی برنامه ریزی شده که کمترین لطمه ای به درس دانشجویان وارد نشود و با همکاری سازمان فنی حرفه ای در روزهای غیر تعطیل در دانشگاه و در محیط خوابگاه و در روزهای تعطیل نیز در کارگاه های سازمان فنی حرفه ای برگزار می شود.

رضوانی ابراز امیدواری کرد تا با همت دانشجویان برای یادگیری بتوان قدم های خوبی در عرصه ی کارآفرینی برای دانشجویان برداشت.
سلام مطمئن باشید چن تا از اقازاده هاشون میخوان بیان سر کار یه ساختو پاختی دارن میکنن وگرنه دانشگاه چیکار داره به کار پیدا کردن دانشجویان