انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ورود «کمری» به تاکسیرانی پایتخت!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پس از رنو و پروتون ایمپیان‌، تویوتا کمری نیز به ناوگان تاکسیرانی پایتخت خواهد پیوست.

آن طور که مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران عنوان کرده‌، 200 دستگاه کمری تا پایان سال جاری میهمان ناوگان تاکسیرانی پایتخت مي‌شوند و هم اکنون مراحل شماره‌گذاری آنها در حال طی شدن است.

ورود «کمری» به تاکسیرانی پایتخت! 1

ه گفته فضل الله اسلامی‌، مصرف سوخت و آلایندگی پایین‌، دلیل اصلی انتخاب کمری برای حضور در ناوگان تاکسیرانی تهران است. کمری در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین محصولات شرکت تویوتا در دنیا به شمار مي‌رود و در بازار خودروهای وارداتی کشور نیز جایگاه مناسبی را برای خود دست و پا کرده است. ورود این خودرو به ناوگان تاکسیرانی پایتخت‌، در شرایطی است که مشخص نیست کدام مدل از آن قرار است میهمان ناوگان شود. کمری البته پیش از این نیز‌، «تاکسی شدن» در ایران را تجربه کرده است؛ به نحوی که بخشی از ناوگان فرودگاه بین‌المللی امام را خودروکمری پوشش مي‌دهد. در حال حاضر‌، برخی خودروهای خارجی دیگر مانند «پروتون ایمپیان» نیز در ناوگان تاکسیرانی پایتخت حضور دارند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران‌، علاوه بر اعلام خبر ورود کمری به ناوگان پایتخت‌، از خروج تاکسی پیکان از این ناوگان نیز خبر داده است. به گفته اسلامی‌، «تاکسی پیکان‌ها» تا پایان سال 91 از ناوگان تاکسیرانی خارج خواهند شد و سعی بر آن است که خودروهای خارجی علاوه بر فرودگاه‌ها‌، در سطح شهر نیز مورد استفاده قرار گیرند. این گفته وی در شرایطی است که احتمالا در مراحل اولیه‌ ورود خودروهای خارجی به ناوگان تاکسیرانی پايتخت‌، مناطقی خاص از شهرتهران میزبان این نوع خودروها خواهند شد؛ چراکه به هر حال هزینه استفاده از آنها بیش از تاکسی‌های عادی است. آن‌طور که کارشناسان عنوان مي‌کنند‌، ناوگان تاکسیرانی کشور دارای فرسودگی بوده و سهم زیادی در آلایندگی و مصرف سوخت دارد.
از اين به بعد كرايه تاكسي از 500تومن ميرسه به5000000تومن
اجب WinkWinkWinkRolleyesRolleyes وای به حال اونایی که سوار این تاکسی می شنBlushباید بانک دزدید که سوار این تاکسی شدSadSad
این تاکسی ها قرار هست بیشتر تجریش و زعفرانیه باشن. جای شګفت این جاست که هنوز چندی از از تاکسی های تجریش و زهفرانیه که هر دو ګرون ترین مناطق ایران هستند پیکان هست.
عجب خرین اما من تو فرود گاه استانبول دیدم تاکسی ها لامبور گینی و بی ام و هستند فکر کنم پول کرایه ی اون ها2000 لیر بود کی اون ها رو سوار میشه آخه؟یعنی 400 هزار تومان خودمون
تو لندن با bmwبودش پولش از خیابون مک منت تا فرانک ستریت میشد 2 دلار
مک منت رو نمی شناسم ولی خیابون فرانک رو می شناسم. ولی در کل اره دیګه اون جا شرایط فرق می کنه به همین دلیل تاکسی ارزونه.
نقل قول: تاکسی ها لامبور گینی
چرا خالی می بندی؟؟؟؟Big GrinBig Grin
لامبورګینی فقط واسه دو سر نشین هست . تاکسی ها همه چهار سر نشینه به بالا باید باشن و هستن.
آقا از خودمون بحث کنید نه از بیگانه