انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: «نگهبانان کهکشان» به صدر گيشه بازگشت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
«نگهبانان کهکشان» به صدر گيشه بازگشت 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به گزارش سينما خبر؛  فیلم «نگهبانان کهکشان» محصول جدید «استودیو مارول» در سومین هفته نمایش خود در سینماهای چین 23/1 میلیون فروخت تا علاوه بر عبور دادن فروش بین‌المللی خود از مرز 400 میلیون دلار، عنوان پرفروش‌ترین فیلم این هفته سینمای جهان را از آن خود کند.

این فیلم اکشن و علمی تخیلی در هفته اکران خود در سینماهای چین به مجموع فروش 69 میلیون دلار دست یافته است و سینماهای انگلیس با 47/3 میلیون دلار، روسیه (37/6)، استرالیا (24/5)، آلمان (24/2) و فرانسه با 21/8 میلیون دلار از دیگر بازارهای پرفروش این فیلم محسوب می‌شوند.

فیلم «نگهبانان کهکشان» هفتمین فیلم سال 2014 است که به مجموع فروش جهانی بیش از 700 میلیون دلار رسیده است و همچنین در میان هشت فیلم نیز قرار دارد که در گیشه بین‌المللی فروشی بالغ بر 400 میلیون دلار را رقم زده‌اند و از این هفته به عنوان آخرین بازار در سینماهای ایتالیا به روی پرده خواهد رفت.

فیلم «ناگفته‌های دراکولا» که هفته پیش پرچمدار گیشه بین‌المللی بود با فروش 22/5 میلیون دلاری خود در سالن‌های سینمای 55 کشور جهان مجموع فروش خود را در گیشه بین‌المللی به 95/7 میلیون دلار ارتقاء داد.

این فیلم علمی تخیلی در 14 کشوری که اکران آغازین خود را تجربه می‌کرد صدرنشین گیشه شد و سینماهای روسیه با ثبت 4/4 میلیون دلار بهترین بازار این فیلم در هفته‌ای که گذشت بودند.

فیلم «لوسی» ساخته جدید «لوک بسون»با فروش این هفته خود به مجموع فروش خارجی بالغ بر 288 میلیون دلار دست یافته است و فروش خود در گیشه جهانی نیز به 415 میلیون دلار رساند.

انیمیشن «باکسترواز» محصول جدید کمپانی یونیورسال نیز این هفته 3/1 میلیون در 34 کشور جهان مجموع فروش خارجی خود را به بیش از 36 میلیون دلار ارتقاء داد و فیلم «لاک‌پشت‌های نینجا» نیز با فروش موفق در سینماهای اروپا و ثبت فروش 20 میلیون دلاری در 33 کشور مجموع فروش خود را از مرز 200 میلیون دلار عبور داد.

فیلم اکشن «برابرکننده» با بازی «دنزل واشنگتون» 8 میلیون دلار در 88 کشور جهان فروخت تا مجموع فروش خارجی خود را به 69/6 میلیون دلار ارتقاء دهد و این هفته نیز اکران خود را در سینماهای ژاپن و تایوان آغاز خواهد کرد.