انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: طرز تهیه کباب قزل‌آلا با گشنیز و جعفری
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
طرز تهیه کباب قزل‌آلا با گشنیز و جعفری 1

مواد لازم :

ماهی قزل‌آلای درسته : ۴ عدد

آبلیمو: ۳ قاشق دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
غذا خوری

روغن زیتون: ۳ قاشق دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
غذا خوری

گشنیز یا جعفری ساطوری: ۲ قاشق دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
غذا خوری

نمک: یک‌دوم قاشق مرباخوری

فلفل تازه ساب: یک‌چهارم قاشق مرباخوری

لیموترش نصف‌شده: به مقدار لازم

طرز تهیه :
سر دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ماهی ‌ها را جدا کنید سپس آن‌ها را شسته و روی دستمالی خشک کنید. آبلیمو و روغن را مخلوط کنید و با برس روی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ماهی ‌ها بمالید. گشنیز، نمک و فلفل را هم روی تمام سطوح دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ماهی ‌ها و داخل شکم‌شان بپاشید و روی توری کبابی فلزی خوب چرب شده‌ای بچینید. سپس توری را روی پنجره فلزی بگذارید و روی منقل زغالی یا در فر از قبل گرم شده با حرارت متوسط ۸ تا ۱۲ دقیقه کباب کنید. در نیمه زمان پخت، توری کباب را بچرخانید تا ۲ طرف ماهی خوب کباب شود. زمانی که چنگال به‌راحتی در گوشت ماهی فرو رود و گوشت را ورقه کند ماهی حاضر است و می‌توانید آن را با لیموترش تازه سرو کنید.