انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: طرز تهیه ماهی با سویا سس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
طرز تهیه ماهی با سویا سس 1

مواد لازم:
ماهی(شیر)=4 قطعه
پیاز حلقه شده=2 عدد
سیر=4 حبه
روغن زیتون=5 قاشق دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
غذا خوری
سس سویا=6 قاشق دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
غذا خوری
آبلیمو=2 قاشق دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
غذا خوری
فلفل و زردچوبه=به مقدار لازم



طرزتهيه

ابتدا قطعات ماهی را خوب شسته و در صافی می ریزیم تا خشک شود. سپس به آن فلفل و زردچوبه می زنیم و با دست روی آن می کشیم تا تمام سطح ماهی مزه دار شود.
روغن زیتون را در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ماهی تابه ریخته و سیر ریز شده را به آن اضافه می کنیم و کمی هم می زنیم. سپس قطعات ماهی را در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ماهی تابه گذاشته و در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ماهی تابه را می گذاریم تا به مدت 15 دقیقه با حرارت ملایم بپزد. سپس سس سویا را روی آن ریخته،آبلیمو را هم به آن اضافه می کنیم
پیازهای حلقه شده را روی قطعات ماهی می گذاریم و سپس در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ماهی تابه را می گذاریم تا ماهی به مدت 45 دقیقه دیگر با حرارت ملایم بپزد