انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: واکنش نماینده‌رهبری درسپاه‌به‌اسیدپاشی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه در گفتگو با «نسیم» اظهار داشت: این عاملان تشویش کننده یک بغض و کینه‌ای از نیروهای انقلابی، اصولگرا و بسیجی دارند که از این حربه‌ها حداکثر سوء استفاده را می‌کنند.
به گزارش جهان؛ حجت الاسلام علی سعیدی در گفتگو با «نسیم» در خصوص اظهار داشت: همواره هر مقطعی که یک حرکت هدفمند و نظامندی در راستای تحقق برخی از نهادهای ارزشی و منطقی و قانونمند کردن و هدفمند کردن آنها در جامعه مطرح می‌شود هم از ناحیه استکبار در محافل بیگانه یک سری تهاجماتی و فضاسازی‌هایی و ذهنیت هایی به وجود می‌آید و متأسفانه بخشی از عناصر ناآگاه و مغرض داخلی هم همگام و همسوی با محافل بیگانه و صهیونیستی به این اقدامات و حرکت‌ها دامن می‌زنند .

وی تصریح کرد:اصولاً اصل هشتم قانون اساسی یک نظارت سه گانه‌ای را مد نظر قرار داده که در واقع توجه حقوق دولت نسبت به مردم و حقوق مردم نسبت به دولت و حقوق مردم نسبت به مردم است که این یک نظارت عمومی و یک نظارت ملی که تضمیین کننده بسیاری از ابعاد سلامتی و آرامش جامعه است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه یک خلا در قانون وجود داشته که مجلس شورای اسلامی و برخی نهادهای مربوطه در صدد رفع آن خلأ برآمدند افزود: متأسفانه به موازات این حرکت نمایندگان مجلس این حوادث پیش آمد که دیگران از این حوادث حداکثر سوء استفاده را می‌کنند، آنچه که بسیار دردناک و نگران کننده است انتساب این حرکت‌های ایزایی به متدیینین و یا به عنوان تندروها که متأسفانه از این اصطلاح همواره برای تحمیل آن مجموعه نیروهای دلسوز جامعه و ارزشی جامعه که هیچ گاه دنبال تندروی با زاویه افراط‌گری نبودند فضاسازی می‌شود و آنها را مورد اتهام قرار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ مسلمان، مؤمن و انقلابی اجازه نمی‌دهد که در نظامی که قانون و قوه قضائیه حاکم است و دستگاه‌های امنیتی فعال هستند خودسرانه کسی کاری انجام دهد. قطعاً هیچ مؤمنین و هیچ انقلابی به ذهنش خطور نمی کند که همچین کاری انجام دهد.

حجت الاسلام سعیدی تاکید کرد: اصلا به چه مجوزی قبل از این که حقیقت کشف شود آقایان در فضای مجازی اینگونه بیان کنند که اینها حاکی از این است که بالاخره یک بغض و کینه‌ای از نیروهای انقلابی و متدیین و اصولگرا و بسیجی دارند و در شرایط خاصی از این حربه‌ها حداکثر سوء استفاده را می‌کنند که قطعا باید دستگاه امنیتی و قضائی هم این کسانی که اینگونه فضای کشور را نا امن می کنند چه کسانی که خدای ناخواسته وارد این حرکت‌های زشت و غلط می‌شوند یا کسانی که از این حرکت‌ها سوء استفاده می‌کنند باز فضا را به شکل دیگری نا امن می‌کنند برخورد لازم را انجام دهد.