انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پیکه: به سوارز می‌‌گویم که من را گاز نگیرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جرارد پیکه می‌‌گوید به شوخی‌ به سوارز گفته است که وی را گاز نگیرد.

پیکه: به سوارز می‌‌گویم که من را گاز نگیرد 1


به گزارش بخش بین الملل سایت گل و به نقل از ESPN, پیکه می‌‌گوید:"وقتی‌ با توپ شوخی‌ می‌‌کنیم، مثلا روزی که در بدن سازی تمرین می‌‌کنیم من باید از یک منطقه زمین دفاع کنم و وی باید حمله کند و در این شرایط به وی می‌‌گویم که `هی، منو گاز نگیری`

"وی لبخند می‌‌زند. خودش می‌‌داند که در زمین فوتبال این کار درستی‌ نیست. این اتفاقت می‌‌افتاد و وی هم عذر خواهی کرد و کیلینی هم آن را قبول کرد و باید از آن بگذریم. در تمرینات خیلی‌ بازیکن رقابتی است. وقتی‌ توپ را می‌‌گیرد به هیچ عنوان از دست نمی‌‌دهد. هرگز. فقط به گلزنی ادامه می‌‌دهد حتی اگر پیراهنش را بکشید یا به او ضربه بزنید."

پیکه به هم ریختن رختکن به خاطر آمدن سوارز را رد می‌‌کند. وی می‌‌گوید:"وقتی‌ آمد، تمرین نکرد و بعد از ۱۰ دقیقه خسته می‌‌شد و به او می‌‌گفتم که چی‌ شده است. پس از چند هفته اما توانست به شرایط خوب بازگردد و فرم خوب خود را به دست آورد. با گلش به عمان آن را نشان داد. در تمرینات باور نکردنی است. لوئیس یک چیزی دارد که بذارید اینگونه آن را بیان کنم. کسانی‌ مثل اینیستا و ژاوی با توپ بسیار شیرین کار می‌‌کنند. وقتی‌ به آنها نگاه می‌‌کنید لذت می‌‌برید. با لوئیس اما بر عکس آن است. همواره با آن می‌‌جنگد و کار می‌‌کند زیرا همیشه در نهایت گل می‌‌زند. همیشه!"
خخخخخخ:-) 


خو بنده خدا تو جام جهانی یه کاری کرد بسته دیگه...Tongue
قربونت بشششششششم منTongue