انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اميد عاليشاه سرباز نيست
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مدتهاست شايعه مشمول بودن اميد عاليشاه و تخلف او در اخذ کارت معافيتش به گوش مي رسد اما واقعيت آن است که اين بازيکن مشکلي در اين ارتباط نداشته و مي تواند فوتبالش را بدون کوچکتري مسئله اي ادامه دهد.
اميد عاليشاه سرباز نيست 1


به گزارش "ورزش سه"،در تب و تاب معرفی بازیکنانی که در گرفتن کارت های معافیت خود دچار خلاف شده اند، شجاع خلیل زاده جدیدترین نامی است که در این رابطه از سوی مسئولان نظام وظیفه و سازمان لیگ در رسانه ها مطرح شده است.

این در حالی است که نام این مدافع مدتها قبل مطرح بود و حتی مسئولان باشگاه پرسپولیس یکی دو روز قبل از دیدار با سپاهان در چارچوب هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر، در شرایطی که حسین ماهینی مدافع ملی پوش این تیم از سوی نظام وظیفه و سازمان لیگ از همراهی سرخپوشان منع شده بود اعلام کردند که خلیل زاده نیز همین شرایط را داشته و او هم مثل ماهینی نباید در این مسابقه شرکت کند. اما در آن مقطع نه سران باشگاه سپاهان این اعتراض را پذیرفتند و نه مسئولان رده بالای سازمان لیگ این اعتراض را شنیدند. حال پس از گذشت چند هفته مشخص شد که اعتراض پرسپولیسی ها بجا بوده و خلیل زاده اصلا نباید در آن مسابقه شرکت می کرد. 

حال جدیدترین حدس و گمان ها در این ارتباط به امید عالیشاه یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس مربوط می شود. گمان هایی که اگر به واقعیت تبدیل شود و عالیشاه هم سرباز باشد معلوم نیست درخشان و پرسپولیس باید با چه شرایطی مسابقات لیگ و جام حذفی را پشت سر گذاشته و در رقابتهای آسیایی حضور پیدا کنند. اما نکته اینجاست که مسئولان سازمان لیگ مشمول بودن امید عالیشاه را فعلا تکذیب کرده اند.

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ در مورد حرف و حدیث هایی که پیرامون مشکل دار بودن کارت معافیت امید عالیشاه به گوش می رسد چنین گفت: نام شجاع‌ خلیل‌زاده در فهرست 27 بازیکن بود و او هم سرباز است اما من نام امید عالیشاه را ندیدم. باشگاه پرسپولیس واقعا مقصر نیست و مدیرانش نمی‌دانستند که بازیکن سرباز دارند اما من این را قبول ندارم که بازیکن هم خودش نمی‌دانسته چه کاری انجام می‌داده است. اما در کل در مورد شایعاتی که پیرامون امید عالیشاه به گوش می رسد باید بگویم که من نام امید عالیشاه را در میان مشمولان ندیدم.