انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: حقيقت تلخي که بارسادر الکلاسيکو به آن رسيد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در حال حاضر تنها اعداد و آمار و ارقام 9 هفته ابتدايي لاليگا هستند که از بارسلونا در مقابل رئال مادريد دفاع مي کنند.

حقيقت تلخي که بارسادر الکلاسيکو به آن رسيد 1




به گزارش "ورزش سه"، دو روز پس از شکست 3-1 از رئال مادید، بارسا برای دفاع از خود، چیزی به جز استناد کردن به جدول لالیگا ندارد. جدولی که به ما می گوید این تیم با یک امتیاز اختلاف از کهکشانی ها، همچنان صدرنشین اسپانیاست. 

با این حال آنچه از فضای حاکم بر دو تیم و رسانه های اسپانیا می توان دریافت ، این است که بارسا روز به روز در حال عقب ماندن از رئال مادرید است. مساله ای که تسلط بارسا بر رئال در چند فصل اخیر را به شدت تهدید می کند. 

بارسلونا در برنابئو از همان ناحیه ای زخمی شد که در پاریس زخم خورده بود. ال کلاسیکوی اول این فصل،دومین مصاف بارسا با یک حریف بزرگ و جدی در این فصل به حساب می آمد و نتیجه هر دو بازی نیز، چیزی جز شکست برای شاگردان انریکه نبود.

ماه گذشته آنها در برابر پاریس سنت ژرمن 3-2 شکست خوردند و دو شب پیش نیز در برنابئو مقابل دشمن همیشگی 3-1 مغلوب شدند.شباهت زیادی نیز بین گل های دریافتی بارسا در هر دو بازی می توان پیدا کرد.مدت هاست که بارسا، بخصوص پس از رفتن گواردیولا، خود را پشت آمار و ارقام پنهان می کند. 

در فصلی که تیتو ویلانوای فقید، هدایت بارسا را در دوران پس از پپ به عهده گرفت، بارسلونا با استفاده از ضعف رئال مادرید در آن فصل که دچار بحران اختلافات داخلی بین مورینیو و برخی بازیکنانش شده بود و نیز عدم وجود تیمی همچون اتلتیکوی کنونی، به راحتی قهرمان اسپانیا شد. اما زنگ خطر آنجایی به صدا در آمد که بارسلونا در دو بازی رفت و برگشت، 7 گل از بایرن مونیخ خورد و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، به شکلی تحقیرآمیز حذف شد. 

فصل بعد نیز همین اتفاق رخ داد. تیم تاتا مارتینو در 9 هفته ابتدایی لالیگا، با کسب 8 پیروزی و یک تساوی از جمله برتری بر رئال در نوکمپ، امیدواری کاذبی را موجب شد . بارسلونایی که با وجود این شروع خوب، در نیم فصل دوم، افتی چشمگیر داشت و در نهایت به هیچ جامی دست پیدا نکرد. 

این روند در این فصل نیز ادامه یافت. کسب 7 پیروزی در 8 هفته ابتدایی، آن هم بدون دریافت حتی یک گل، باز هم می رفت تا حقیقت درون آبی و اناری ها را در سایه آمار و راقام چشمگیرشان قرار دهد. شاید باخت به رئال، در بهترین زمان ممکن رخ داد. شکستی که می تواند چشمان انریکه و هواداران بارسا را به روی حقایق باز کند. حقیقتی که به ما می گوید، بارسا در پس این صدرنشینی موقتیش، تیمی ضعیف تر از رئال مادرید است و برای برطرف کردن ضعف هایش، نیاز به کارهای بیشتری دارد. حقیقت تلخی که انریکه در نشست خبری پس از ال کلاسیکو نیز به آن اعتراف کرد.

با اینکه بارساییم ولی خیلی بد بازی کرد باخت بی چون و چرا حقش بود.Angry