انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سه نکته مهم درباره ي پيروزي رئال مادريد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مردان کارلتو به خوبي گل دقيقه 4 نيمار ، گل زودهنگام بازي را جبران کردند و به خوبي نشان دادند لوس بلانکوس آماده ي پيروزي عناوين متعدد است .

سه نکته مهم درباره ي پيروزي رئال مادريد 1



به گزارش "ورزش سه"،آنالیز بازی :

1
 : خط هافبک سه نفره تیم، توانایی بازی برابر هر تیمی را دارد :

برخی سوالات درباره ی کروس ، مودریچ و جیمز و توانایی آنها به بازی برابر نخبگان خط هافبک بارسا با توجه به عدم مهارتهای دفاعی این سه بازیکن وجود داشت . مسئله ای که با تلاش حتی بازیکنی نظیر ایسکو برای تغذیه این بازیکنان تعادل را در تیم و قدرت تهاجمی تفکرات کارلتو بیشتر نیز می کرد . دیروز در بازی الکلاسیکو رکن اصلی تیم بارسا را دیدیم ، یعنی تیکی تاکا که رکن اصلی بارسا بود روز گذشته به عنوان مسئله ی فرعی مادرید نشان داده شد ، تیمی که با هماهنگی بالا و سرعت حیرت آور خود نه تنها وظایف تیمی را اعمال می کرد بلکه شیوه ی بارسایی ها را حتی بهتر از خودشان اعمال می کرد ، پاسکاری های متعدد و پیاپی با سرعت بالا درحالیکه تیم حریف مخصوصا در نیمه دوم حتی چند پاس سالم نیز نمی توانست بدهد .

2 : کریم بنزما مهاجم بی رقیب مادریدی هاست و به خوبی توانست از هماهنگی این خط هافبک استفاده کند


مهاجم فرانسوی قدرت مسلم رئال و بازیکن موثر در نقش حمله در لالیگاست این چیزی ست که برخی هواداران مادرید آن را می دانستند و برخی نیز نه . برنابئو بعد از تعویض این بازیکن سرتاسر تشویق شد و حتی نامش را برای اولین بار خواند ، اگر او بتواند قدرت و صلابت خود را حفظ کند هواداران باید تا آخر فصل آماده ی گلزنی ها او باشند . تجربه نشان داده بازیکنانی که بیشتر مورد انتقاد قرار می گیرند عکس العمل بهتری خواهند داشت .او طبق نظر هموطن خود ژرمی متیو نیز نقش تعیین کننده ای در پیروزی تیمش برابر بارسا داشت بازیکنی که در موقعیتهای حساس به کمک مادرید شتافته و چراغ خاموش عمل می کند .

3: خط دفاعی که می تواند در حمله و دفاع همزمان حضور یابد

مارسلو و کارواخال دو مدافع کناری تیم که در طول 90 دقیقه بسیار فعال و با تلاش بودند و بیشتر مسئولیتشان تحت نظر قراردادن سوآرز و نیمار بود انصافا نیز از این وظیفه ی مهم با سربلنی بیرون آمدند غیر از 10 دقیقه اول که مدافع اسپانیایی مرتکب اشتباه شد و نیمار گل زودهنگام بازی را زد، آنها به خوبی توانستند زهر مهاجمان پرآوازه ی بارسا را بگیرند به خصوص مارسلو که در بازی های تهاجمی نیز بسیار موفق ظاهر شد و با سانتر زمینی او و برخورد توپ با دستان پیکه رئال صاحب پنالتی و گل اول شد