انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: درخشان: وقتي گل نمي‌زنيم چه فايده دارد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
حميد درخشان بعد از بازي بين تيم هاي پرسپوليس و راه‌آهن به صورت مفصل پاسخگوي روزنامه نگاران و ساير اهالي جرايد بود اما او در گفت‌وگويي اختصاصي با ما به نکاتي ويژه اشاره کرد.

درخشان: وقتي گل نمي‌زنيم چه فايده دارد 1




به گزارش "ورزش سه"، درخشان پرسپولیس را صاحب شرایطی ویژه برای موفقیت دانسته و اعلام کرد تیم ما به بلوغ کامل رسیده و بلد است در هر بازی 8 ـ 7 موقعیت گل خلق کند اما وقتی مهاجمان ما گل نمی‌زنند این همه فرصت گل چه فایده ای دارد؟

درخشان که در طول بازی هم چند بار با فریاد نسبت به بی دقتی مهاجمانش اعتراض کرد، ادامه داد: از طرفی گل خراب می‌ کنیم و از طرفی یک توپ روی دروازه ما سانتر می‌ شود و داخل دروازه می‌ رود، ضمن اینکه اگر هم بخواهیم برخوردی ولو کوتاه با بازیکنان خودمان داشته باشیم، روحیه شان خراب می‌ شود برای بازی جلوی پیکان می‌ توانیم موقعیت خلق کنیم اما گل کردن فرصت ها مهم است که باید رویش کار کنیم.

درخشان که اتفاقا مدتی، روابط خوبی را هم با فرشاد پیوس نداشته نیاز امروز پرسپولیس را یک فرشاد پیوس 50درصدی می‌ داند و می‌ گوید: اگر کسی را داشتیم که 50درصد توان فرشاد پیوس را در گلزنی داشت امروز هیچ مشکلی نداشتیم.

درخشان در پایان می‌ گوید: این حرف ها گله گذاری است اما هواداران نگران نباشند، ما تا 5 هفته دیگر که لیگ تعطیل می‌ شود بین 4 ـ 3 تیم بالای جدول خواهیم بود.
[color][size][font]
[/font][/size][/color]