انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دهنوي: آخرين گلم با پيراهن پرسپوليس بود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هافبک تيم فوتبال ذوب آهن گفت: آخرين باري که گل زده بودم، پارسال با پيراهن پرسپوليس در هفته سوم بود و حدوداً يک‌سال نتوانسته بودم گلي به ثمر برسانم.

دهنوي: آخرين گلم با پيراهن پرسپوليس بود 1




دهنوي درباره دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در جام حذفي به "ورزش سه" مي‌گويد: بازی منطقی در اهواز انجام دادیم. با توجه به اینکه در لیگ هم با استقلال خوزستان بازی کرده بودیم، شناخت خوبی از این تیم داشتیم و توانستیم هدفمند به دروازه حریف برسیم. بعد از اتفاقاتی که در بازی با فولاد و پس از شکست مقابل این تیم رقم خورد، باید این بازی را می‌بردیم و خوشحالم به هدفمان رسیدیم.

وی درباره گلی که به ثمر رساند، تاکید مي‌کند: این گل اول لطف خدا و بعد حاصل تلاش بازیکنان بود. آخرین باری که گل زده بودم، پارسال با پیراهن پرسپولیس در هفته سوم بود و حدوداً یک‌سال نتوانسته بودم گلی به ثمر برسانم. فکر کنم خدا دلش به حالم سوخت و لطف کرد تا بعد از یکسال گلزنی کنم.

هافبک ذوب آهن درباره اینکه گفته می‌شود با این پیروزی گل محمدی در سمتش باقی مانده است، مي‌گويد: ماندن یا رفتن گل محمدی ربطی به این بازی نداشت. برای هر مربی بازی‌های لیگ حیاتی‌تر است و باید بتوانیم در لیگ هم نتایج خوبی بگیریم. واقعا بدشانس هستیم چون در بازی هایی که سرتر از حریف هستیم، نمی‌توانیم نتیجه خوبی به دست آوریم. واقعا این رفتارهایی که با گل محمدی می‌شود، حق او نیست. یحیی مربی باشخصیتی است و باید به او زمان دهیم. انشاءالله در بازی های آینده همه چیز را جبران می کنیم.

دهنوی درباره بازی با نفت مسجدسلیمان مي گويد: این بازی بسیار دشوار است. نفت به دنبال این است که در لیگ برتر نتایج خوبی بگیرد و در لیگ باقی بماند. باید بتوانیم حریف را شکست دهیم و جایگاهمان در جدول رده بندی بهبود بخشیم.