انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کورنيا-رئال مادريد،آماتورها مقابل کهکشاني ها
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کورنيا-رئال مادريد،آماتورها مقابل کهکشاني ها 1

به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها به دلیل همزمانی دور اول کوپا دل ری با جام باشگاه های جهان در ماه دسامبر، بازی رفت خود در دور اول این مسابقات را امشب و زودتر از تیم های دیگر برگزار می کنند.

کورنیا شهریست در ایالت کاتالونیا و نزدیک به شهر بارسلون که البته در کمال تعجب بیشتر جمعیت 68 هزار نفری این شهر، هوادار رئال مادرید هستند.به دلیل غیراستاندارد بودن ورزشگاه کورنیا، بازی این تیم مقابل رئال در ورزشگاه اختصاصی تیم اسپانیول برگزار خواهد شد.

بلیط فروشی این بازی از دو روز پیش شروع شد و بیش از 20 هزار نفر تاکنون بلیط های این بازی را خریداری کرده اند. انتظار می رود که ظرفیت ورزشگاه اسپانیول برای اولین بار در این فصل تکمیل شود. درآمد باشگاه کورنیا از بلیط فروشی این بازی نزدیک به 700 هزار یورو پیش بینی می شود که از این میزان باید 100 هزار یورو را به باشگاه اسپانیول پرداخت کنند و مبلغ باقیمانده که بیش از نیمی از بودجه سالیانه این باشگاه خواهد بود به خزانه باشگاه واریز می شود.

مدیران کورنیا برای بازیکنانشان در صورت برتری بر رئال مبلغ 1400 یورو پاداش در نظر گرفته اند.جالب است بدانید که حقوق ماهیانه بهترین بازیکن این تیم، کمی بیش از 700 یورو است. بازیکنان کورنیا همگی آماتور هستند و شغل دومی در کنار فوتبال دارند.



کورنيا-رئال مادريد،آماتورها مقابل کهکشاني ها 1

کاپیتان این تیم دیوید یک دندانپزشک است. او می گوید :" از بچگی هوادار بارسا هستم . این بهترین فرصت برای نشان دادن ارزش هایمان است. بازیکنان تیم ما هیچکدام بصورت حرفه ای فوتبال بازی نمی کنند. خود من یک فوتسالیست بودم که توسط یکی از مربیان باشگاه اسپانیول برای حضور در تمرینات این تیم دعوت شدم. از سال 2007 برای کورنیا بازی می کنم و جمع بازیکنان ما یک جمع کاملا خانوادگی و دوستانه است. برای ما بازی کردن مقابل رئال یک افتخار است. تمام بازیکنان این تیم خطرناکند اما به شخصه بازی ایسکو را می پسندم و بخاطر پست بازی خودم او را خطرناک ترین بازیکن این تیم می دانم."

جورجینا خیمنز یکی از هواداران رئالی منطقه کورنیا که در سنت پائو سیگوئرس در 36 کیلومتری مرز فرانسه و 132 کیلومتری بارسلونا زندگی می کند، در مورد این بازی چنین می گوید :" این بهترین فرصت است تا بازی تیم محبوبم را با قیمتی مناسب (20 تا50 یورو) از نزدیک ببینم. در کورنلا معمولا سه هزار نفر برای دیدن بازی های این تیم به ورزشگاه می روند و البته می دانم که برای این بازی در ورزشگاه اسپانیول بیش از 20 هزار نفر بلیط خریده اند. فکر می کنم که 90 درصد آنها هوادار رئال هستند."