انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: خامس(2):خودم را جانشين دي ماريا نمي دانم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خامس(2):خودم را جانشين دي ماريا نمي دانم 1

به گزارش "ورزش سه"، هافبک کلمبیایی تابستان به رئال مادرید پیوست و پس از حضور او بود که دی‌ماریا به منچستریونایتد منتقل شد. با این حال، او عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و به خوبی جای دی ماریا را پر کرده است.
او در مصاحبه با کادنا سر گفت:" وقتی به عنوان جایگزین دی ماریا خطاب می‌شوم، احساس نمی‌کنم که فشاری روی من است. او بازیکن بزرگی است که تاریخ سازی کرده ولی فشاری احساس نمی‌کنم. من بازیکن با استعدادی هستم و به عملکرد او احترام می‌گذاریم ولی من هم می‌توانم برای رئال تاثیرگذار باشم. اینکه می‌توانستیم کنار هم بازی کنیم یک موضوع دیگر است. او می‌توانست در سمت راست و در پست‌های عقب تر بازی کند و من هم به عنوان مهاجم راست ولی این یک موضوع برای بحث بقیه است."
خامس ادامه داد:" کریستیانو بهترین است، یک ستاره، یک ماشین گلزنی. ولی بالاتر از همه ی این‌ها، شخصیت فوق العاده ی اوست."
خامس درباره وضعیت گرث بیل و بازگشتش به میادین گفت:" درباره گرث بیل چیزی نمی‌دانم. این یک تصمیم تاکتیکی است که توسط مربی گرفته می‌شود. او هر چیزی که بخواهد را در زمین پیاده می‌کند. من احساس راحتی در تیم می‌کنم و فکر می‌کنم مثمر ثمر بوده ام. ما در بالاترین سطح بازی کرده ایم و احساس خوبی داریم. همه ی بازیکنان بزرگ اینجا من را سورپرایز کرده اند ولی ایسکو واقعا خوب بازی می‌کند، کیفیت بالایی دارد و از او خیلی خوشم می‌آید."