انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: خامس(1):بازي کردن براي رئال رويايي است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خامس(1):بازي کردن براي رئال رويايي است 1

به گزارش "ورزش سه"، هافبک کلمبیایی در تابستان از موناکو به رئال مادرید پیوست و عملکرد خوبی در پیراهن این تیم داشته است.

او در جمع خبرنگاران گفت:" از وقتی سه یه چهار سالم بود، آرزویم حضور در رئال بود و در حال حاضر در رویا زندگی می‌کنم، بنابراین خوشحال هستم. حالا با تمام وجود می‌جنگم تا برای سال‌های طولانی اینجا بازی کنم. به عنوان یک بازیکن جوان، استعداد و شانس کافی را داشته ام. من در کنار بسیاری بازی کرده ام که نتوانستند به دلایل مختلف بازیکن بزرگی شوند ولی من مطمئنم که می‌توانم. باید گل‌های خوب به ثمر رساند و برایش تلاش کرد. وقتی گل می‌زنید و به خودتان ایمان دارید، کارتان آسان تر است."

خامس سپس راجع به دوران کودکی اش گفت:" وقتی سه ساله بودم، با مادرم تنها زندگی می‌کردیم. مادرم یک جنگنده ی واقعی بود و همیشه برای من حضور داشت. او یک الگوست زیرا همیشه در کنار من بود. وقتی 5 یا 6 ساله بودم، یک پدرخوانده به نام خوانکا داشتم که من را به سمت فوتبال برد و در همان سن و سال، در مدارس فوتبال متوجه استعداد من شدند. از 7 سالگی تا 11 سالگی در یک مدرسه فوتبال بازی می‌کردم. با او ارتباط نزدیکی داشتم و او مثل پدر من است، که واقعا هم او را پدرم می‌دانم. او با کامپیوتر کار می‌کرد و این چیزی بود که من هم دوست داشتم."

خامس همچنین راجع به رابطه اش با کریستیانو رونالدو گفت:" سه یا چهار سال پیش توسط یک مدیر برنامه ی فوتبال، خورخه مندس با هم صحبت کردیم. یک بار که به صورت همزمان، تیم ما و رئال در مونیخ حضور داشت، از فرصت استفاده کردم و به دیدار رونالدو رفتم و با او یک عکس گرفتم. او برایم آرزوی موفقیت کرد. تصویری در ذهن من است. اتوبوس تیم ایستاد و من در ذهنم گفتم که دوست دارم در کنار کریستیانو، راموس و ... بازی کنم و حالا، همان اتفاق رخ داده است. همیشه آن صحنه را به خاطر خواهم داشت."