انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بوتراگنيو: شرايط رئال فوق العاده است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رئال مادريد ديدار رفت خود مقابل کرنيا در کوپا دل ري را با نتيجه 4-1 پيروز شد و کار صعود خود به يک هشتم را حتمي کرد. اميليو بوتراگنيو در پايان اين بازي به تمجيد از عملکرد شاگردان کارلتو پرداخت.

بوتراگنيو: شرايط رئال فوق العاده است 1




بوتراگنیو که یکی از اسطوره های باشگاه رئال است و در حال حاضر مدیریت بخش ارتباطات کهکشانی ها را بر عهده دارد، در پایان این دیدار به خبرنگار کانال پلاس گفت:" رئال این روزها در بالاترین سطح خودش بازی می کند. بازیکنان رئال امروز هم عالی بودند و مشخص بود که کرنیا را دست کم نگرفته بودند. همه ما از این نتیجه راضی هستیم.کار صعود شاید حتمی شده باشد اما در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و هنوز بازی برگشتی هم وجود دارد. باید در آن بازی هم با همین جدیت به میدان برویم."

بوتراگنیو در مورد چپچاریتو گفت:" او مهاجم فرصت طلبی است که به خوبی خودش را در موقعیت گل قرار می دهد. زمانی که او را جذب کردیم، گفتم که به ما کمک زیادی خواهد کرد." 

وی در انتها در مورد حضور انبوده هواداران در این بازی گفت :" قیمت مناسبی برای بلیط های این بازی در نظر گرفته شده بود و استقبال خوبی از بازی شد. هواداران رئال در این بازی در اکثریت بودند و به خوبی از تیم حمایت کردند."