انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: انتخاب پر درآمد ترین بازیگران زن در سال 2011 + عکس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هنرپیشه های آمریكایی آنجلینا جولی و سارا جسیکا پارکر عنوان پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود را مشترکن به‌ دست آورند. به گزارش ایران ناز نشریه اقتصادی «فوربس» در گزارشی مربوط به پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود، «آنجلینا جولی» را با درآمد 30 میلیون دلاری در رتبه اول جای داد.

بیشتردرآمد آنجلینا جولی برای فیلم «سالت»‌ با مجموع فروش 300 میلیون دلار و فیلم «گردشگر» (توریست) با فروش 280 میلیون دلار بوده است. «جولی» هم‌اكنون در حال آماده‌سازی و ساخت فیلم «در سرزمین خون و عسل» است كه با مضمون جنگ بوسنی اولین تجربه كارگردانی او به حساب می آید و برای اكران در دسامبر آماده می شود.

 انتخاب پر درآمد ترین بازیگران زن در سال 2011 + عکس  1

او ساخت این فیلم را كه داستان آن علاقه‌ یك مرد صرب به یك زن مسلمان در جنگ سال 1992 است، از ماه اكتبر سال گذشته در مجارستان آغاز كرده است. جولی علاوه ‌بر نگارش فیلم‌نامه و كارگردانی، در این فیلم كه سال‌های 95 ـ 1992 میلادی را به‌تصویر می‌كشد، نقش‌آفرینی نیز میکند.

، سارا جسیکا پارکر، بازیگر هالیوود با درآمد 30 میلیون دلاری مشتركاً در رتبه اول این فهرست قرار گرفته است. بیشتر درآمد وی برای سریال «جنسیت و شهر»‌ بود که به‌عنوان تهیه‌کننده نیز با آن همکاری داشت.

جنیفر آنیستون و ریس ویتراسپون نیز هریک با 28 میلیون دلار در رتبه‌های بعدی این فهرست قرار گرفته‌اند. جولیا رابرتز و کریستن استوارت ـ بازیگر فیلم «گرگ و میش» ـ هریک درآمد 20 میلیون دلاری را سال گذشته دریافت كردند و کاترین هیگل با 19 میلیون دلار، کامرون دیاز با 18 میلیون دلار، ساندرا بولاک با 15 میلیون دلار و مریل استریپ نیز با 10 میلیون دلار درآمد دیگر بازیگران در این فهرست هستند.

سال گذشته ساندرا بولاک با درآمدی بالغ بر 56 میلیون دلار پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود شناخته شده بود.
خوش بحآلــــشون .. اونم تو سآل 2011 هنو .. Angel
انجلیناجولی فقط نازه
هردوشون خیلی عالی بازی می کنن!
خوش به حالشون!