انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیماران خاص شناسنامه دار می شوند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از تدوین ماموریت های این معاونت در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه درمان خبر داد.
به گزارش جهان؛ سید محمد حسین میردهقان در گفتگو با مهر در تشریح این ماموریت های اظهار داشت: شعار و هدف اصلی ما دسترسی برابر همه اقشار به خدمات درمانی است که متاسفانه در این حوزه با نقص جدی در استان البرز مواجه هستیم.

وی افزود: با جدیت پیگیر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان هستیم، اگر چه البرز به لحاظ امکانات درمانی بسیار ضعیف و محروم است اما تلاش داریم اگر خدمات کامل ارائه نمی شود خدمات اندک هم به صورت مطلوب ارائه شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز تکمیل خدمات تخصصی را یکی دیگر از ماموریت های تدوین شده اعلام و تصریح کرد: برخی از رشته های تخصصی در استان وجود ندارد که این برای بیماران مشکل ساز شده است از این رو برنامه های کوتاه مدت و بلند مدتی برای رفع آن طرح ریزی شده است و اعتقاد داریم در سال آینده شاهد اخبار خوشی در این حوزه خواهیم بود.

میردهقان عدم وجود بخش MRI دولتی را یکی از مشکلات در بخش درمان دولتی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با تعامل بخش خصوصی و دانشگاه علوم پزشکی این خدمات از سوی بخش خصوصی با تعرفه دولتی به مردم ارائه شود که امید می رود این ارتباط سرآغاز تعاملات مناسب بخش خصوصی و دولتی در البرز باشد.

نظارت دقیق بر نحوه ارائه خدمات در محیطی نظامند و قانونمند، برخورد قاطع در صورت عدم رعایت دریافت ها بر اساس تعرفه ها، کاهش زمان حضور بر بالین مصدوم در خدمات پیش بیمارستانی (۱۱۵)، به کار گیری امداد هوایی و .... از دیگر برنامه هایی بود که معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به آنها اشاره کرد.

وی همچنین به تعطیلی مراکز بدون مجوز سوء مصرف مواد در البرز اشاره کرد و گفت: تمامی مراکزی در این حوزه در البرز فعالیت دارند دارای مجوز هستند و به صورت شفاف و با ظرفیت های استاندارد به بیماران خدمات ارائه می کنند.

میردهقان در پایان از شناسامه دار شدن بیماران خاص در البرز خبر داد و اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده طی چند ماه آینده بیماران خاص از شامل MS، دیالیز و بیماران دچار دیابت برای ارائه خدمات بهتر شناسنامه دار خواهند شد.