انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بنزما: 26 سال دارم و دوران اوج هنوز در راه است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کريم بنزما مهاجم فرانسوي رئال مادريد اين روزها در اوج بازي خود به سر مي برد و گل پيروزي بخش تيم در بازي برابر ليورپول دور برگشت ليگ قهرمانان را براي تيمش به ثمر رساند.

بنزما: 26 سال دارم و دوران اوج هنوز در راه است 1




به گزارش "ورزش سه"، اما بازیکن فرانسوی تیم هنوز معتقد است که دوران اوج بازی اش در راه است. 

بنزما در مصاحبه با روزنامه ی آس، اعتراف کرد که ممکن است در بهترین دوران بازی حرفه ای خود باشد در حالیکه 26 سال دارد و هنوز بهترین ها در راه هستند. " این برای من گران تمامی می شود که از قول خودشان می گویند این دوران، بهترین لحظات حرفه ای من است، صادقانه بگویم من خودم نیز نمی دانم ، احساس من این است که خیلی خوب شده ام چراکه سخت تلاش و تمرین کرده و به همین دلیل همه چیز برایم به خوبی پیش می رود اما هنوز معتقد ام در سن 26 سالگی بهترین دوران حرفه ای را آغاز نکرده ام . 

وی ادامه داد: برای من گلزنی مهمترین نکته نیست بالاتر از آن، حس مشارکت تیمی برای باشگاه است گاهی اوقات گل زده و گاهی نیز موفق نبوده ام، اما واقعا در تمرینات سختکوشی میکنم ولی بیش از حد خارج از برنامه ی تمرینی خود تلاش نمی کنم برای من همه چیز متعادل است، قبل از اینکه هم وارد والدبباس شوند و مشغول گرم کردن شوند من زودتر رفته و در باشگاه تمرین می کنم مهمترین عضو تمریناتم متمرکز بر دو پا است ."
[color][size][font]

[/font][/size][/color]