انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تراکتوري‌ها مانع برد تراکتور شدند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
استقلال در وقت هاي تلف شده توانست از شکست مقابل تراکتورسازي جان سالم به در ببرد.

تراکتوري‌ها مانع برد تراکتور شدند 1




  استقلال در دقيقه 93 با گلزني امير حسين صادقي توانست بازي دو بر يک باخته را به تساوي بکشاند و از شکست در تبريز نجات يابد.

نکته جالب در اين بازي عملکرد خوب بازيکنان سابق تراکتورسازي در تيم استقلال بود. جاسم کرار، هافبک عراقي استقلال بارها با حفظ توپ و پاس‌هايش بازيکنان تراکتورسازي را به دردسر انداخت و محسن فروزان هم با عکس ‌العمل‌هايش مانع از رسيدن گل هاي بيشتر سرخ‌پوشان تبريزي شد. گلر ملي‌پوش استقلال روي يک صحنه هم شوت ديدني محسن دلير را با عکس‌العملي ديدني و تاثيري که گذاشت دفع کرد و مانع از فروپاشي دروازه‌اش شد. فروزان در اين بازي بارها با خروج و دفع توپ‌هاي بلند در اين بازي مانع از ايجاد موقعيت براي مهاجمان تراکتورسازي شد هرچند در نهايت دروازه‌اش دوبار در اين بازي باز شد.

اما در نهايت اين اميرحسين صادقي بازيکن سابق تراکتورسازي بود که در دقايق تلف شده مانع از شکست تيمش شد و با حضور در محوطه جريمه تراکتورسازي کار را به تساوي کشاند. مدافع استقلال که در اين فصل زير فشار شديدي قرار دارد با اين گل توانست منجي تيمش شود و از شکستي ديگر براي شاگردان قلعه نويي جلوگيري کند.

تراکتوري‌هاي سابق در نهايت با بازي خوب‌شان مانع از برد تراکتورسازي در تبريز شدند و استقلال را با کسب يک امتياز از مهلکه تبريز نجات دادند.
[color][size][font]
[/font][/size][/color]
حال کنین جلوی بهترین مساوی کردین
(08-11-2014، 16:54)شیدانوظهوری نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
حال کنین جلوی بهترین مساوی کردین
وقت خوبی گل زدیم.___.
اینبار تو تهران نشونتون میدیم  اینجا زور زورکی مساوی کردین ولی ایشالله بیاییم تهران اون وقت میبینید تراکتور ینی چی تیم آذری ینی چی...