انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سوشا مکاني: قربون خدا برم !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سوشا مکاني با وجود تمام انتقادهايي که بعد از بازي با گسترش فولاد به او شد، به تيم ملي دعوت شد تا به نوعي خوش شانس ترين بازيکن حاضر در ليست 26 نفره تيم ملي لقب بگيرد.

سوشا مکاني: قربون خدا برم ! 1




مکانی بعد از مطلع شدن دعوت به لیست تیم ملی به "ورزش سه" گفت: انقدر خوشحالم که نمی دانم چه بگویم. فقط می توانم بگویم که قربان خدا بروم؛ همین و چیز بیشتر از این نمی توانم بگویم.

نمی توانستم جواب تک تک کسانی که به من حمله کردند را بدهم
خدا جواب تک تک کسانی که به من انتقاد کردند را داد. من که نمی توانستم جواب تک تک کسانی که به من انتقاد کرده بودند را بدهم. خوشحالم که خدا جواب آنها را داد.

کسانی که به خانواده ام توهین کردند خانواده نداشتند
من اشتباه کردم به پدر و مادر من نباید توهین می کردند. آنهایی که به خانواده من توهین کردند به خانواده خودشان توهین کردند، فقط همین را می توانم بگویم چون اگر من گل اشتباهی خورده باشم روی اتفاق های فوتبال بوده. این اتفاق برای هر دروازه بانی ممکن است بیافتد.

اگر پنالتی گل می شد همه بازیکنان بهترین بازیکن جهان بودند
سوال من این است اگر پنالتی دقیقه 87 ما گل می شد تمام 11بازیکنان بهترین بازیکنان زمین بودند. حمید درخشان می شد بهترین مربی دنیا، دروازه بان، مدافعان، مهاجمان و هافبک های تیم هم حرف نداشتند. متاسفانه حالا که تیم ما بازی را نبرده، من شده ام مقصر نتیجه نگرفتن تیم.

درخشان تحت فشار علیه من مصاحبه کرد
من خودم می گویم که حمید درخشان شرایط سختی دارد، من از نزدیک می بینم که چه فشاری روی او است. با وجود صحبت هایی که در کنفرانس مطبوعاتی در مورد من کرد، باز هم به او احترام می گذارم. او گفت گلری که به این صورت گل می خورد آی کیو ندارد. عیب ندارد، من می گویم تحت فشار این حرف را زده.

اعتماد نباشد از رئال مادرید می روم چه رسد به پرسپولیس
اگر در صفحه اجتماعی ام نوشتم که از پرسپولیس می روم، به خاطر این بود که من اگر جایی آرامش نداشته باشم نمی توانم کار کنم. این هم در مورد پرسپولیس نیست، رئال مادری هم باشد می روم. در 11 سال حضورم در لیگ برتر در همه تیم ها به من اعتماد شد ولی حالا طرفداران پرسپولیس به من اعتماد ندارند.

هنوز مطمئن نیستم که طرفداران به من اعتماد ندارند
نمی توانم صددرصد بگویم از پرسپولیس می روم چون مطمئن نیستم که همه طرفداران به من اعتماد ندارند. من همیشه گفته ام اگر جایی مثمرثمر باشم، در آن تیم می مانم.

تیم هایی بودند که 2برابر پرسپولیس پول می دادند
تیم هایی بودند که 2برابر پرسپولیس به من پول می دادند، من به تیمی آمدم که نیلسون گلر آن بود و کسی جرات نمی کرد با این تیم قرارداد ببندد. به خاطر روحیه جنگندگی ام به این تیم آمدم پس شما ببینید که من آمدم که به پرسپولیس کمک کنم.

می خواهم در تیم ملی جای خودم را ثابت کنم نه جای کسی را بگیرم
من به کیفیت فنی خودم ایمان دارم. می خواهم جای خودم را در تیم ملی ثابت کنم، سوءبرداشت نشود نمی خواهم جای کسی را در تیم ملی بگیرم. می خواهم جای خودم را محکم کنم. من تا روز آخر در اردوی تیم ملی جنگیدم تا به جام جهانی بروم این را مربیان تیم ملی هم می توانند شهادت بدهند. بنابراین حالا هم تلاش می کنم که بتوانم خودم را به کادرفنی تیم ملی ثابت کنم.
[color][size][font]

[/font][/size][/color]