انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ژاوی: بارسلونا در مسیر درستی است و بدون شک به انریکه اطمینان دارم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
علیرغم پیروزی دشوار بارسلونا در دیدار این هفته مقابل آلمریا، ژاوی هرناندز معتقد است که تیم در مسیر درستی حرکت می کند.

این هافبک با تجربه که امروز در مراسم ناهار در کمپ Cairo شرکت کرده بود، در گفتگو با خبرنگار AS گفت:

"هر بازی باید به طور متفاوتی تحلیل و بررسی شود. در مقابل آلمریا ما بازی روانی ارائه نکردیم تا دفاع آنها را باز کنیم. ما بهترین بازی خود را ارائه نکردیم. اگرچه مقابل آیاکس، فکر می کنم بازی خوبی داشتیم. همیشه حریفانی وجود دارند که کار را برای شما پیچیده می کنند. هدف ما پیروزی و ارائه یک بازی خوب است و فکر می کنم در مسیر درستی هستیم.

ما همان فلسفه بازی کردن را دنبال می کنیم، حتی اگر حریفمان از جلو پرس کند و از سبک بازی مستقیم تری استفاده کند. ما باید با سبک بازی حریفان هماهنگ شویم. نمی دانم چقدر تا دیدن بهترین بازی بارسلونا فاصله داریم اما امیدوارم به زودی ببینیم. فکر می کنم بازی هایی بوده که در آنها خوب بازی کرده باشیم."

ژاوی در ادامه به حمایت از جرارد پیکه و لوئیز انریکه پرداخت و گفت: "پیکه مهم است. مربی تصمیم می گیرد که چه کسی بازی کند یا نکند. او خوب به نظر می رسد. انریکه مربی است که ایده های بسیار روشن و مشخصی دارد. او انسان آرامی است و قادر است که با چالش های بزرگی در این فصل روبرو شود. آیا من به او اطمینان دارم؟ بدون شک بله [با صدای بلند].

من همیشه می خواهم که در تک تک دقایق بازی کنم اما خوشحالم. احساس مفید بودن می کنم. من هیچوقت به ترک بارسلونا فکر نکرده ام. من با بازیکنانی که از فوتبال خداحافظی کرده اند صحبت می کنم و آنها دلشان خیلی تنگ می شود، بنابراین من آمادگی جسمانی ام را تا جایی که ممکن است بهبود می بخشم."

ژاوی در مورد مقایسه رئال مادرید کنونی با بارسلونای پپ گواردیولا صحبت کرد و همچنین در مورد جدایی ایالت کاتالان از اسپانیا نیز گفت:

"من مقایسه ها را دوست ندارم. مادرید مثل همیشه قدرتمند است، و سایر تیم های لیگ به دنبال آنها هستند. این رأی گیری یک گام رو به جلو بود تا شاید مذاکرات و دموکراسی به وجود آید."


ژاوی: بارسلونا در مسیر درستی است و بدون شک به انریکه اطمینان دارم 1


وقتی مهندس یه چیزی میگه من ک دیگه حرفی ندارم!
درضمن کاپیتان
چقد شما خوشتیپی
و من چقد این کتت رو دوس دارم!
خیلی بهت میاد