انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تنها راه جدایی تک ستاره از استقلال
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جدایی کرار جاسم از استقلال آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست.




تنها راه جدایی تک ستاره از استقلال 1

هافبک عراقی هر اندازه هم که پرحاشیه باشد، تک ستاره استقلال در نیم‌فصل به حساب می‌آید.
 
نگاهی به نمایش کرار در بازی‌هایی که برای استقلال به میدان رفته این ادعا را ثابت می‌کند که شماره 13 به لحاظ فنی فصل خوبی را پشت سر گذاشته و امیر قلعه‌نویی هم از این بازیکن رضایت کافی دارد. با این دیدگاه جدایی هافبک عراقی از استقلال را نمی‌توان به واقعیت نزدیک دانست اگرچه او با اتهام دریافت کارت تعمدی در بازی با تراکتورسازی نیز مواجه شده است. شایعه‌ای که حتی مخالفان ماندن کرار در استقلال نیز آن را تکذیب کرده‌اند.
 
میرشاد ماجدی که عمیقا از رفتار کرار در هتل شهریار تبریز ناراحت است و این بازیکن را حاشیه‌ساز می‌داند و شاید او یکی از موافقان جدایی کرار باشد اما اعتقاد دارد شماره 13 به عمد کارت زرد دریافت نکرده است. امیر قلعه‌نویی نیز پس از اتهام‌های وارده به کرار به دفاع از این بازیکن پرداخته و جایی گفته است که او هرگز به عمد کارت زرد دریافت نکرده است و آن کارت را به حساب خصوصیات اخلاقی بازیکنش گذاشته. شاید بتوان با دیدن تصاویر آن بازی حرف‌های قلعه‌نویی را تایید کرد.
 
کرار جاسم اصولا بازیکنی نیست که توانایی تسلط بر اعصاب و روانش را داشته باشد به این جهت دور از واقعیت نیست که با وجود توصیه‌های کادرفنی او نتوانسته بر خودش مسلط باشد و آرامشش را در جریان بازی حفظ کند. مع‌الوصف موجی در راستای اخراج کرار از استقلال شکل گرفته اما امیر قلعه‌نویی با رویه خودش پیش می‌رود. حتی گفته می‌شود افشارزاده تلویحا به اخراج این بازیکن از استقلال اشاره کرده اما تصمیم نهایی را به عهده خود قلعه‌نویی سپرده است. بنابراین تا وقتی امیر، کرار را بخواهد او در استقلال خواهد ماند و این گمانه‌زنی‌ها نمی‌تواند سرمربی استقلال را از داشتن هافبک عراقی‌اش در نیم‌فصل دوم منصرف کند. شاید تصمیم قلعه‌نویی در این برهه درست باشد. اگر اکنون استقلال کرار را اخراج کند چه بازیکنی را به جایش بیاورد؟ آیا توانایی پرکردن جای خالی کرار در استقلال وجود دارد؟ پاسخش روشن است. برای استقلال بهتر بود از همان ابتدای فصل کرار را نمی‌گرفت و اخراج شماره 13 در نیم فصل و در حالی که بهترین بازی‌ها را برای تیمش انجام داد نوعی خودزنی هممحسوب می‌شود.